Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@21:18:34 GMT

دختر گمشده در ارتفاعات نقنج پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۵۷۶۲

دختر گمشده در ارتفاعات نقنج پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

محمد رحیم شهریاری افزود: ساعت ۲۳:۲۵ شب گذشته با اعلام حادثه مفقودی دختر ۲۶ ساله در روستای نقنج بیرجند بلافاصله تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه امداد هوایی برای عملیات جستجو به منطقه اعزام شد، ادامه داد: مفقودی پس از حدود ۱۶ ساعت تلاش نیروهای امدادی و مردمی ساعت ۱۵:۵۲ دقیقه امروز توسط امداد هوایی در منطقه کوهستانی ضلع جنوبی روستا پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری با اشاره به مطلوب بودن حال عمومی حادثه دیده، اظهار داشت: این دختر کم توان ذهنی به خاطر اختلال حواس از ساکنان روستای نقنج است که راه منزل را گم کرده بود و پس از پیدا شدن تحویل خانواده اش شد.

وی افزود: عملیات جستجو با ۴۵ نیروی امدادی در قالب ۱۴ تیم عملیاتی شامل یک تیم امداد هوایی دو تیم واکنش سریع، دو تیم آنست (سگ های زنده یاب) و ۹ تیم امدادی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در این عملیات یک فروند بالگرد، ۱۱ خودروی امدادی و ۲ دستگاه موتورسیکلت بکارگیری شده است.

روستای نقنج از توابع دهستان القورات شهرستان بیرجند است که در ۷۰ کیلومتری شمال غربی بیرجند واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خراسان جنوبی بیرجند دختر گمشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: هر زمان که جلوتر برویم عظمت اسلام را بهتر خواهیم دید و ملت‌ها بیدار خواهند شد و این بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد و لذا اراده ملت ایران در عملیات وعده صادق خود را نشان داد.

حجت الاسلام محسن نوفرستی، امروز جمعه، ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: در عملیات  وعده صادق نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام نوفرستی افزود: در مسئله عملیات موشکی به عین الاسد هم آمریکایی‌ها علی‌رغم هشدارهایی که دادند، هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند، امروز هم بعد از عملیات وعده صادق نیز رژیم صهیونیستی اگر می‌توانست کاری انجام می‌داد.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: هر زمان که جلوتر برویم عظمت اسلام را بهتر خواهیم دید و ملت‌ها بیدار خواهند شد و این بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد و لذا اراده ملت ایران در عملیات وعده صادق خود را نشان داد.

وی بیان کرد: با توجه به روز جهانی کارگر و اینکه کار و تلاش یکی از مسائل مهم دین اسلام است لذا هر انسانی اهل کار و تلاش باشد نتیجه آن را می‌بیند و اسلام‌ هرگز تنبلی و بی‌حالی را نمی‌پذیرد.

حجت‌الاسلام نوفرستی ادامه داد: اسلام نه تنها کار و تلاش بلکه بالاتر از آن یعنی جهاد را از انسان انتظار دارد و جهاد، کار و تلاشی است که در راه خداوند و برای مقابله با دشمنان رقم می‌خورد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امسال سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، افزود: نقش کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی بارز است.

وی گفت: ضمن گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری، امیدواریم نسل آینده که نسل انتظار است به گونه‌ای تربیت شوند تا زمینه‌ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) باشند و رسالت ما در این زمینه بسیار سنگین است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به کشور پاکستان، گفت: سفر رئیس جمهور با وجود گروه‌های تروریستی در این کشور برای ما دستاوردهایی دارد، این حضور در مقابله با تحرکات گروه‌های تروریستی و همچنین در راستای اتحاد و انسجام بین دو کشور نقش موثری دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد