Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:52:34 GMT

نکونام: در 2 سال فولاد را به جایگاه اصلی اش می رسانیم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۱۲۸

نکونام: در 2 سال فولاد را به جایگاه اصلی اش می رسانیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان معتقد است تیمش شایسته برتری مقابل شهر خودرو در مشهد بوده است.

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، جواد نکونام پس از برتری یک بر صفر فولاد در  مقابل شهر خودرو گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و به خوبی شهر خودرو را آنالیز کرده بودیم. یحیی گل محمدی تیم خیلی خوبی را آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز کمترین موقعیت را به تیم خوب شهر خودرو دادیم؛ تیمی که یکی از مدعیان قهرمانی است.

 

وی افزود: بازی خوبی ارائه دادیم و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. لیاقت این برد را  داشتیم و به حق‌مان رسیدیم. در نیمه اول موقعیت گل داشتیم و حتی یک بار هم به تیر دروازه حریف زدیم.

 

نکونام با تقدیر از هواداران تیمش یادآور شد:  امیدوارم بازیکنان ما بتوانند این روند خوبی را که در پیش گرفته‌اند ادامه دهند. تیم خوبی داریم و 4 بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم. با این شرایط هنوز در هیچ بازی کل تیم را در اختیار نداشته‌ایم.

 

سرمربی فولاد درباره قضاوت داور بازی عنوان کرد: شاهد داوری خوبی از کوپال ناظمی بودیم و او واقعا یکی از داوران خوب کشورمان است.

 

وی در ارتباط با آینده تیمش و اینکه آیا قول کسب سهمیه را به مدیران باشگاهش داده است یا نه؟ گفت: نه من هیچ قولی به هیچ‌کس نداده‌ام. نه قول قهرمانی و نه کسب سهمیه بلکه به دنبال این بوده و هستیم که  فولاد را به جایگاه واقعی‌اش در این دو سالی که اینجا خواهم بود، برسانیم.  حتما می‌دانید که 6 تیم در لیگ هستند که از لحاظ هزینه با دیگر تیم‌ها فاصله زیادی هستند و ما از این لحاظ حتی نمی‌توانیم به این تیم‌ها نزدیک شویم. شاید باورتان نشود اما ما به غیر نفرات خارجی یک بازیکن  یک میلیاردی هم در تیم‌مان نداریم. شرایط باشگاه این طور است و تاکید می‌کنم قولی به کسی نداده‌ام و فقط تلاش می‌کنیم تا به جایگاه خوبی در جدول برسیم.

فولاد خوزستان جواد نکونام (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در تبریز می‌تواند کارنامه نهایی جواد نکونام در اولین فصل سرمربیگری اش در تیم استقلال را به عنوان یک سرمربی موفق و برنده و یا برعکس یک سرمربی ناموفق تحویل او و هواداران استقلال بدهد.

بدون شک جواد نکونام تا اینجای فصل توانسته نتایج خیلی خوبی با استقلال بگیرد و اگر لیگ برتر را به یک کلاس درس با حضور ۱۶ محصل در نظر بگیریم همواره جزو نفرات ممتاز کلاس به شمار رفته و در اغلب اوقات با نمراتی بهتر از دیگران در بالای کلاس قرار گرفته است، اما قطعاً نتیجه تلاش همه ماه‌های گذشته جواد نکونام و شاگردانش می‌تواند ظرف همین چند بازی باقیمانده به ویژه دیدار ۶ امتیازی تبریز تعیین شود.

همچنین نتیجه نگرفتن استقلال در تبریز توأم با پیروزی احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان ممکن است نتیجه همه زحمات و تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی استقلال را ظرف همین هفته زیر و رو کرده و جایگاه تیم‌های بالای جدولی را با هم تغییر بدهد.

جواد نکونام که در بازی‌های اخیر به ویژه بازی قبل با انجام برخی تعویض‌ها صدای هواداران استقلال را درآورده بود باید مراقب این موضوع باشد که مبادا در دقایق حساس و اوج لحظات دیدار یادگار امام مقابل تراکتور تمرکزش را از دست داده و تصمیمی اشتباه بگیرد که در این صورت ممکن است همه زحماتش در طول ماه‌های قبل از بین برود و بالعکس، او اگر با تمرکز کافی و انجام تعویض‌های صحیح و اتخاذ یک تاکتیک درست در غیاب کاپیتان و دروازه‌بان اصلی‌اش بتواند این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد قطعاً می‌تواند در شرایط خوبی که تا اینجا برای خود و استقلال ایجاد کرده مهر تاییدی برای رسیدن به قهرمانی این فصل زودتر از پایان فصل یعنی آخرین مسابقه استقلال در خرداد ماه پایین نام خودش ببیند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم