Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@02:15:44 GMT

واکنش کانون کارگردانان به قاچاق فیلم «رستاخیز»

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۳۰۷

واکنش کانون کارگردانان به قاچاق فیلم «رستاخیز»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشار غیرقانونی نسخه عربی فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش، واکنش‌های زیادی را در بین فیلمسازان و مسوولان سینمای کشورمان برانگیخت. به همین مناسبت، کانون کارگردانان سینمای ایران هم بیانیه‌ای را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: «متأسفیم که این مشکل هنوز در سینمای ایران حل نشده و مسئولان سینمایی حاضر به پاسخگویی و اقدامی قاطعانه برای جلوگیری از قاچاق ادامه‌دار محصولات سینمایی نیستند؛ اتفاقی ناگوار که تاکنون به تعداد زیادی از کارگردانان و تهیه‌کنندگان سینمای ایران آسیب زده و این‌بار فیلم سینمایی «رستاخیز» ساخته جناب آقای احمدرضا درویش کارگردان برجسته سینما را نشانه گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون کارگردانان سینمای ایران امیدوار است مسئولان سینمایی با توجه به قاچاق فیلم «رستاخیز» شرایطی را فراهم بیاورند تا این فیلم بتواند پس از هفت سال بر روی پرده سینماهای کشور به نمایش دربیاید.»

۵۷۵۷

کد خبر 1301611

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فیلم سینمایی رستاخیز اکران سینما کانون کارگردانان سینمای ایران ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عربستان باشگاه پرسپولیس آرامکو ایران و آمریکا باشگاه استقلال محمدجواد ظریف دربی سرگرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چند ثانیه

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر
  • اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان