Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان و اینتر صد و هفتاد و یکمین دربی خود در سری آ را برگزار خواهند کرد. نراتزوری که در بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان، تساوی غیر منتظره ای مقابل اسلاویا پراگ به دست آورد، در دربی دلامادونینا به دنبال واکنشی مثبت و تداوم صدرنشینی خواهد بود و میلان نیز که در این فصل، کسب سهمیه لیگ قهرمانان را هدف اصلی قرار داده، امیدوار است با کسب پیروزی، خود را در جدول رده بندی با رقیب دیرینه هم امتیاز کند و با امیدواری بیشتری راهش را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری- در حساس ترین دیدار هفته چهارم سری آ، میلان در دیداری که 75 هزار نفر آن را از نزدیک نظاره گر خواهند بود، میزبان اینتر است.

مشخصات بازی ورزشگاه تاریخ زمان داور سن سیرو شنبه 30 شهریور 23:15

دنیله دووری

بررسی وضعیت دو تیم

آث میلان در این فصل از سه بازی خود در سری آ، 6 امتیاز کسب کرده است. آنها در ابتدا با یک گل مغلوب اودینزه شدند اما در هر دو بازی بعدی خود برابر برشا و هلاس ورونا، با سه امتیاز زمین بازی را ترک کردند. اینتر نیز که صدر نشین فعلی سری آ محسوب می شود، در سه بازی خود مقابل لچه، کالیاری و اودینزه امتیازی از دست نداده است. همانطور که واضح است دو تیم تاکنون در فصل جاری حداقل روی کاغذ در برابر رقبایی قرار گرفته اند که چندان قدرتمند به حساب نمی آیند بنابراین دیدار فردا شب می تواند اولین محک جدی برای آنتونیو کونته و مارکو جامپائولو در سری آ باشد. جامپائولو باید این فرصت را غنیمت بشمارد تا به افرادی که این مربی را لایق هدایت میلان نمی دانستند، توانایی های خود را ثابت کند و کونته نیز باید در این بازی و بازی های دشوار در دو هفته آینده به همه نشان دهد که ارزش دستمزد 11 میلیون یورویی در سال را داشته است.

ترکیب احتمالی

غائبان دو تیم

میلان: داویده کالابریا و ماتیا کالدارا به ترتیب به دلیل محرومیت و مصدومیت 

اینتر: هنوز وضعیت حضور یا عدم حضور آنتونیو کاندروا در این بازی مشخص نیست

مصاف های اخیر رو در رو در سری آ

میلان 2-3 اینتر 17 مارس 2019

اینتر 1-0 میلان 21 اکتبر 2018

میلان 0-0 اینتر 4 آوریل 2018

اینتر 3-2 میلان 15 اکتبر 2017

اینتر 2-2 میلان 15 آوریل 2017

میلان 2-2 اینتر 20 نوامبر 2016

میلان 3-0 اینتر 31 ژانویه 2016

اینتر 1-0 میلان 13 سپتامبر 2015

نکات آماری میلان و اینتر تاکنون 170 بار در سری آ به مصاف یکدیگر رفته اند. 64 پیروزی سهم اینتر و 51 پیروزی سهم میلان بوده در حالی 55 دیدار نیز بین دو تیم با تساوی به پایان رسیده است.  میلان در بازی فردا شب میزبان اینتر است. در 85 بازی قبلی دو تیم در لیگ که میلان میزبان بازی بوده، آنها توانسته اند 29 بار اینتر را شکست دهند و 31 بار هم مقابل نراتزوری بازنده بوده اند. 25 بازی نیز بین طرفین با تساوی به اتمام رسیده است. میلان در 10 مسابقه خانگی خود در سری آ، 7 بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده و آنها در تمام 4 بازی آخر خانگی خود در لیگ ایتالیا نیز پیروز بوده اند. اینتر در 4 بازی آخر خود در سری آ 4 پیروزی کسب کرده است (امپولی، لچه، اودینزه و کالیاری) و این تیم در 6 بازی آخر خود برابر روسونری در سری آ شکست ناپذیر بوده است. هر دو تیم اینتر و میلان تاکنون در این فصل فقط یک گل دریافت کرده اند و بهترین خط دفاعی لیگ به طور مشترک در اختیار آنهاست. هندانوویچ و دوناروما نیز دو بار موفق به کلین شیت شده اند. پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

میلان 0-2 اینتر

مصاحبه مربیان جامپائولو: با ایده‌های آنتونیو کونته آشنایی دارم؛ بازیکنان میلان کاملا برای مصاف با اینتر آماده هستند کونته: همه دربی ها خاص هستند؛ باید عادت های بد را ریشه کن کنیم؛ بهانه های سال های اخیر خوب نیست و نباید مورد قبول ما باشد نظرسنجی طرفداری

شرکت در نظر سنجی طرفداری مخصوص دربی دلامادونینا 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم

عمر مومنی به بهانه قهرمانی اینتر در سری آ و کسب ستاره دوم انیمیشنی را منتشر کرده است.

دانلود (1.6MB)

دیگر خبرها

  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با گزارش روبرتو اسکارپینی / فیلم