Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-08@22:44:48 GMT

عبدی: بی‌صبرانه منتظر بازی با افغانستان هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۷۰۰

عبدی: بی‌صبرانه منتظر بازی با افغانستان هستیم

به گزارش وانانیوز، 

حسین عبدی امشب در نشست خبری بعد از بازی ایران و فلسطین در جریان مسابقات فوتبال زیر 16 سال آسیا در همدان با اشاره به پیروزی تیمش، اظهار کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم و باید در دقایق اولیه بازی به گل می‌رسیدیم.

وی ادامه داد: ما موقعیت‌های 80 درصدی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم، گاهی اوقات روی بعضی صحنه‌ها غافلگیر  می‌شویم و گل می‌خوریم و نمی‌توانیم آن را جبران کنیم؛ این جزو اتفاقات فوتبال است که باید از آن درس گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با بیان اینکه در انتها کمی بازی احساسی شده بود که یک اشتباه می‌توانست بازی جسورانه ما را به تساوی تبدیل کند تصریح کرد: چند نفر از بازیکنان اشتباهات کوچکی داشتند و قریب به 10 موقعیت خطرناک داشتیم که اگر آنها به گل می‌رفت می‌توانستیم نتیجه بازی قبلی را تکرار کنیم.

وی افزود: بچه‌های ما با برنامه‌ای که ارائه کرده‌ایم جلو رفتند، هرچند موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی این عمل از سن‌ آنهاست که ضربات آنها به گل تبدیل نمی‌شود.

عبدی اضافه کرد: من خودم از این بازی لذت بردم، اگر بازیکنان ما توپ‌ها را شروع نمی‎کردند چه بسا به تیم‌های ضعیفی مانند مالدیو و فلسطین می‌باختیم؛ این تجربه در بازیکنان من شکل گرفت که از بازی‌های آینده خود از همه موقعیت‌های ایجاد شده استفاده کنند.

وی پیرامون بازی آینده خود برابر افغانستان بیان کرد: ما منتظر بازی با افغانستان هستیم، بعد از آن صحبت خواهم کرد که عده‌ای به دنبال منافع خود هستند و بعد از باخت برابر این تیم در جام کافا را بزرگ کردند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران تصریح کرد: اما باید به آنها بگویم که بازی دوستانه برای شناخت بازیکنان است نه نتیجه‌گرایی و قدرت‌نمایی، بی‌صبرانه منتظر این بازی‌ام تا ثابت کنم جوسازی عده‌ای سودجو اثر و فایده‌ای ندارد.

وی تصریح کرد: بازی برابر افغانستان بازی ساده‌ای خواهد بود و برای آن هم برنامه داریم تا با دست پر از آن خارج شویم.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد. پی‌اس‌جی در بازی رفت هم با همین نتیجه شکست خورده بود و با تکرار آن، قید صعود به فینال را زد.

پی‌اس‌جی در بازی امشب کمی بدشانس هم بود چرا که 6 بار به تیرک دروازه حریف ضربه زد و نتوانست راه گلزنی به تیم آلمانی را پیدا کند.  

مارکینیوش، بازیکن پاری سن ژرمن، پس از بازی در مصاحبه به کانال پلاس گفت:"آن‌ها کار خاصی انجام ندادند. آن‌ها دو گل از کرنر و یک پاس عمقی که ما روی آن کار کرده بودیم، به ثمر رساندند. باید بهتر دفاع می‌کردیم. به جزئیات کوچک دقت نکردیم، ما خیلی بیشتر از آن‌ها موقعیت گل خلق کردیم. ما موثر نبودیم. آن‌ها کارآمد بودند، دو گل زدند و هر دو بازی را بردند."

او درباره دلایل شکست تیمش گفت:"چیزهای زیادی برای حذف از این رقابت وجود دارد. در ابتدای فصل هیچکس باور نمی‌کرد که ما تا این حد پیش برویم. ما چون الان حذف شدیم نباید همه چیز را دور بریزیم. باید به یاد داشته باشیم که این یک پروژه جدید با مربی جدید است. چیزهای مثبتی برای فصل آینده وجود دارد. هواداران و خانواده‌های ما باید پس از حذف آرامش خود را حفظ کنند. هر دو تیم در این رقابت‌ها پیشرفت کرده‌اند، ما خیلی به هم نزدیک بودیم. باید بهتر کار می‌کردیم و برنده می‌شدیم."

دیگر خبرها

  • بازیکنان پرسپولیس منتظر پیامک ویژه بانکی!
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • قحطی گل در دیار کویر
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!