Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شرکت هواوی همزمان با رونمایی از گوشی جدید Mate ۳۰ Pro با قابلیت‌های فوق‌العاده از یک ساعت هوشمند جدید موسوم به GT ۲ رونمایی کرده است که تا دو هفته نیاز به شارژ ندارد. تاریخ انتشار: 00:19 - 30 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۲۷۶

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، گوشی Mate ۳۰ Pro تنها دستگاه جدیدی نیست که هواوی در جدیدترین رویداد خود رونمایی کرد، بلکه این شرکت ساعت هوشمند جدید خود موسوم به GT ۲ را نیز معرفی کرد که جدیدترین پوشیدنی سیستم عامل مخصوص هواوی به نام LiteOS است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواوی وعده داده است هنگامی که این ساعت هوشمند اواخر سال جاری به بازار اروپا عرضه شود، در دو اندازه ۴۶ و ۴۲ میلی‌متری ارائه خواهد شد. مدل ۴۶ میلی‌متری دارای یک بند ۲۲ میلی‌متری و صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی آمولد با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل است. از طرف دیگر مدل ۴۲ میلی‌متری از یک بند ۲۰ میلی‌متری و یک صفحه نمایش ۱.۲ اینچی آمولد با وضوح ۳۹۰ در ۳۹۰ بهره می‌برد؛ بنابراین مدل کوچکتر، نازکتر و سبکتر است.

ویژگی برجسته هر دو دستگاه، عمر باتری آنهاست. هواوی با بهره‌گیری از تراشه جدید Kirin A۱ در هر دو محصول، وعده دو هفته نگه‌داری شارژ باتری را در مدل ۴۶ میلی‌متری داده است، چرا که مدل بزرگتر دارای یک باتری با ظرفیت بالاتر است.

هواوی می‌گوید در حالی که می‌توانید از تمام عملکرد‌های ساعت GT ۲ از جمله GPS، ضربان قلب و ردیابی و ثبت میزان خواب استفاده کنید، می‌توانید دو هفته از آن بدون نگرانی از تمام شدن شارژ لذت ببرید. البته بدیهی است که عمر باتری با توجه به میزان استفاده از ویژگی‌های خاص متفاوت خواهد بود، زیرا برخی ویژگی‌ها باتری را بیشتر تخلیه می‌کنند.

فارغ از باتری، جدیدترین ویژگی برای این دستگاه‌ها پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۱ است که تا زمانی که در فاصله ۱۵۰ متری این ساعت‌ها قرار داشته باشید، می‌توانید از بلوتوث آن‌ها استفاده کنید و مثلا از طریق هدفون به موسیقی گوش دهید.

هواوی همچنین میزان حافظه داخلی موجود را در هر دو مدل افزایش داده است. این ساعت‌های هوشمند قابلیت ذخیره حداکثر ۵۰۰ فایل MP۳ را دارند. علاوه بر این، هر دو مدل به مدت ۱۰ دقیقه در عمق تا ۵۰ متر ضد آب هستند.

از لحاظ نرم‌افزاری از ردیابی پیشرفته ۱۵ فعالیت بدنی از جمله دویدن، پیاده‌روی، کوه‌پیمایی، دوچرخه‌سواری و شنا پشتیبانی می‌کنند.

هواوی ویژگی ردیابی خواب این گجت پوشیدنی را نیز افزایش داده است و مانند همه ردیاب‌های تناسب اندام می‌توانید به یادآوری فعالیت‌ها و همچنین شمارش قدم و کالری دسترسی داشته باشید.

ساعت هوشمند GT ۲ مانند "اپل واچ" در صورت مشاهده ضربان قلب نامنظم برای مدت طولانی به کاربر هشدار می‌دهد.

این ساعت از ماه آینده در اروپا عرضه خواهد شد، اما هنوز هیچ حرفی در مورد قیمت‌گذاری و در دسترس بودن در آمریکا زده نشده است.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فناوری نوین هواوی ساعت هوشمند گوشی جدید هواوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد

مریم نیکزادفر گفت: با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • ویدیو/ کشف گورهای جمعی در بیمارستان ناصر؛ افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزه
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند