Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:49:43 GMT

تعبیر خواب خندیدن از منظر امام صادق (ع)

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۷۰۸۶

تعبیر خواب خندیدن از منظر امام صادق (ع)

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همه ما در زمان شادی می‌خندیم و به اصطلاح خنده بر هر درد بی‌درمان دواست، اما برخی از افراد در عالم خواب نیز لب‌های خندان دوستان و اقوامشان را می‌بینند. بعضی از افراد نیز در عالم خواب می‌خندند که  این خواب‌ها تعابیر مختلفی دارند.


به روایت امام صادق (ع) تعبیر خواب قهقهه، غم و اندوه و مصیبت و تعجب و حیرت از قضا و قدر و امور الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان فرموده‌اند: اگر (در خواب) ببینی بعد از گریه شروع کردی به خندیدن، یـعـنـی به زودی از دنیا می‌روی؛ و اگر در خواب خودت را شاد و خوشحال ببینی، یـعـنـی به زودی از دنیا می‌روی.

از منظر امام صادق (ع) اگر خواب دیدی نوزادی از اقوام خودت می‌خندد و یا لبخند روی لبانش جاری ست به این نشانه است که در مدت زمان کوتاهی بواسطه تلاش و پشتکار خودت  خداوند به رزق و روزی ات برکت می‌دهد.

بیشتر بخوانید:تعبیر خواب انگور از منظر امام صادق (ع)

دانیال نبی (ع) فرموده‌اند: چنان چه ببینی مرده‌ای از خویشان خودت بدون دلیل می خندد به این علامت است که زندگی بر شما تلخ و سخت خواهد شد.
از نظر جابر مغربی خنده و خوشحالی در رویای مردان به نشانه‌ این باشد که بخاطر گرفتاری خانواده اش و یا همسرش چند روزی را پکر و غمگین می‌شود.


او گفته است خنده و شادی برای زنان و دختران مجرد یا متاهل به نشانه‌ی غم، گریه و رنج بخاطر مشکلات و یا گرفتاری هایی است که برای فرزندشان پیش می آید.

ابن سیرین هم گفته است تعبیر خواب خنده غم و اندوه است. اگر ببینی با قهقهه و صدای بلند می‌خندی، یـعـنـی اندوه و ناراحتی تو بیشتر می‌شود.و اگر ببینی با صدای آهسته‌تری میخندی، یـعـنـی دچار غم و اندوه کمتری نسبت به خندۀ بلند خواهی شد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعبیر خواب خندیدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با توجه به بحث کمبود آب و خشکسالی شهر مشهد، یکی از اولویت‌های سال جاری، استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر است.

حسین مختاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به بحث کمبود آب و خشکسالی شهر مشهد، یکی از اولویت‌های سال جاری، استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر است.

وی افزود: زری اسکیپ یا خشک منظر به هنر طراحی فضای سبز با استفاده از گیاهانی که نیاز بسیار کمی به آب دارند گفته می‌شود؛ طراحی خشک منظر، رویکردی متداول در سطح جهان است که در مواجهه با شرایط و اقلیم‌هایی گرم و خشک مطرح می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد اضافه کرد: گونه‌هایی چون رزماری، اسطوخودوس، اردی، نازیخی، بابونه، فیلا، برف در تابستان، گازانیا، استسپرموم، زرشک زینتی، ژونیپروس، طاووسی، اگاو، لیروپ، الوورا و… از گونه‌های کار شده در جشنواره خشک منظر امسال در لچکی تقی آباد و ابتدای آیلند کلاهدوز است.

مختاری افزود: در زری اسکیپ، یک طراح منظره بسیار جذاب و زیبایی را با استفاده از انواع گیاهان پوششی و گونه‌های متنوع کم نیاز به آب در ترکیب با انواع مصالح طبیعی مانند سنگ، مالچ‌ها، چوب، سنگ و صخره و … برای محیط پیرامون به وجود می‌آورد که ضمن کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه هزینه‌های نگهداری، در مصرف آب نیز صرفه‌جویی می‌شود.

کد خبر 747680

دیگر خبرها

  • ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی‌خندیم
  • خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی خندیم
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • بدرود ؛ محمد نوری
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان