Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانشیر امینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اثرات این دانشگاه در توسعه استان گفت: دانشگاه آزاد با توجه به گستردگی که در کل کشور دارد نقش تعیین‌‌‌‌کننده‌‌‌‌ای در توسعه فرهنگی و علمی که به دنبال خود توانمندی‌‌‌‌‌‌های اقتصادی را به همراه دارد، ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بیش از 400 واحد دانشگاهی در ایران داریم که امکان ادامه تحصیل و کسب تحصیلات عالی در دورترین و محروم‌‌‌‌ترین نقاط ایران را فراهم کردند.

وی تشریح کرد: نقش اثرگذار دانشگاه آزاد در توسعه استان کرمانشاه انکارناپذیر است. حضور این دانشگاه در دورترین و محروم‌‌ترین نقاط استان امکان ادامه تحصیل برای بسیاری از افرادی که از کسب تحصیلات عالی بازمانده بودند را فراهم کرد؛ به این ترتیب دانشگاه آزاد منجر به توسعه سطح فرهنگ در کل استان شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه درباره توسعه مدارس سما در این استان و اثرگذاری این امر بر توسعه امور فرهنگی در سطح استان اظهار کرد: در حال حاضر، 20 مدرسه سما در سطح استان داریم و بیش از 2 هزار دانش‌‌آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند. در واقع، دانشگاه آزاد علاوه بر گسترش سطح تحصیلات عالی در استان؛ در تربیت دانش‌‌‌‌‌‌آموز در مقاطع مختلف هم نقشی تعیین‌‌کننده دارد.

امینی درباره نقش دانشگاه آزاد در توسعه کشاورزی استان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیتی که بحث کشاورزی در ایجاد امنیت غذایی در کشور دارد، دانشگاه آزاد هم به‌‌‌‌‌‌طور ویژه در واحدهای مختلف، توسعه این امر را مورد توجه قرار داده است. دانشگاه آزاد استان کرمانشاه در حوزه صنعت کشاورزی، امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط با این حوزه، گام‌‌های استواری را برداشته که در توسعه کشاورزی استان اثرگذار خواهد بود.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌‌‌‌‌هایی که در سطح استان وجود دارد، درصددیم تا یک باغ مدرن میوه در واحد کرمانشاه ایجاد کنیم تا ضمن درآمدزایی از طریق تولیدات مختلف در این باغ، یک پایلوت مدرن در این زمینه برای گسترش کشاورزی در سطح استان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

188 / 188 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه جهانشیر امینی مدرسه سما کشاورزی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه مدرسه سما کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، همزمان با هفته معلم در یک حرکت زیبا و پسندیده ، معلمان و دانش‌آموزان ۴۵ سال گذشته مدرسه شهدای روستای چالکسر صومعه‌سرا با یکدیگر دیدار کردند و در نشستی صمیمی خاطرات شیرین دوران گذشته را زنده کردند.
اهدای شاخه‌های گل توسط دانش آموزان امروز مدرسه به معلمان دیروز مدرسه چالکسر، بیان خاطرات شیرین معلمان و اجرای موسیقی سنتی از برنامه‌های این نشست صمیمی بود.
مسئول برگزاری نشست صمیمی معلمان و دانش‌آموزان مدرسه چالکسر گفت: ما جمعی از دانش آموزان مدرسه برنامه ریزی کردیم که از معلمان و دانش‌آموزان ۴۵ سال گذشته مدرسه شهدای روستای چالکسر صومعه‌سرا که نشانی داشتیم دعوت کنیم که دوباره همدیگر را ببینند و خاطرات شیرین دوران گذشته را یادآوری کنند و هم از زحمات گذشته معلمان قدردانی و تجلیل کنیم.
مهدی فیروزی افزود: ۵۰ نفر از معلمان و دانش‌آموزان ۴۵ سال گذشته این مدرسه دراین نشست صمیمی شرکت کردند.
در پایان از تمامی معلمان و دانش‌آموزان ۴۵ سال گذشته مدرسه چالکسر با اهدای لوح و جوایز نفیسی تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم