Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@00:12:43 GMT

روایت یک نماینده از وعده بدون عمل وزیر نیرو

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۷۶۶۳

روایت یک نماینده از وعده بدون عمل وزیر نیرو

منصور مرادی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که مجمع نمایندگان استان و مسئولین دستگاه‌های اجرایی انجام داده‌اند در نظر گرفته شده است که در سفر رئیس جمهور به کردستان 96 هزار هکتار از اراضی کردستان زیرپوشش آبیاری سدهای استان قرار گیرد.

وی افزود: مطمئنا اجرای این طرح می‌تواند هم بر اشتغال‌زایی استان و هم بر ایجاد درآمد پایدار برای کشاورزان موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: البته چند سال پیش نیز وزیر نیرو اعلام کرد که حدود 65 هزار هکتار از اراضی استان کردستان تحت آبیاری سدها قرار می‌گیرد اما با وجود پیگیری‌های مجمع نمایندگان و برگزاری چندین جلسه تخصصی با وزیر نیرو و معاونان وی تا امروز این قول تحقق پیدا نکرده است و کاری که تا الان در این ارتباط باید انجام می‌شد انجام نشده است.

وی ادامه داد: امروز مسؤولین ما قول‌هایی می‌دهند اما سر قول خود نمی‌مانند دلیل این امر هم این است که یا قول‌هایشان بی‌مبنا و بی‌اساس است و نتیجه کار کارشناسی شده نیست یا اعتبارات به موقع تخصیص داده نمی‌شود.

مرادی تصریح کرد: متاسفانه با وجود اینکه کردستان یک استانی صنعتی نیست و درآمد اکثر مردم از طریق بخش کشاورزی تامین می‌شود  اما دولت حاضر نیست که خود آب استان کردستان را برای ایجاد درآمد پایدار استان استفاده کند و آب کردستان را به استان‌های دیگر انتقال می‌دهد.

وی اذعان کرد: با توجه به شرایط جوی و آبی و همچنین خاک حاصلخیر استان کردستان مطمئنا اگر آب سدهای استان به زمین‌های خود استان تخصیص داده شود بهره‌وری که از این زمین‌ها حاصل می‌شود بیشتر است تا اینکه بخواهند آب استان را به استان‌های دیگر انتقال دهند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود

روح اله کریمی رئیس شبکه بهداشت و درمان مرودشت اظهار کرد: طی تماس شهروندان با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ این شهرستان مبنی بر غرق شدگی پسر ۶ ساله در کانال آب اطراف شهرستان مرودشت سریعا تکنسین‌های پایگاه اورژانس کوشکک به محل مورد نظر اعزام شدند.

 او افزود: بیمار بدون هرگونه علائم حیاتی و تنفسی بود و نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان بلافاصله عملیات احیاء تنفسی و ریوی را شروع کردند.

کریمی بیان کرد: با تلاش نیرو‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ عملیات احیاء به سرعت و بدون وقفه و با موفقیت انجام شد و حدود ۳۰ دقیقه پس از احیاء، تنفس بیمار بازگشت.

او افزود: بیمار سریعا توسط نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت انتقال یافت و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار گرفت. 

مرودشت در فاصله ۴۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • ابوترابی‌فرد: عملیات «وعده صادق» قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • جنایات کومله به روایت تنها معلم بازمانده زندان «برده سور»