Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:38:11 GMT

هافبک پیشین منچستریونایتد بازنشسته شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۱۱۷

هافبک پیشین منچستریونایتد بازنشسته شد

بازیکن برزیلی پیشین شیاطین سرخ به طور رسمی کفش‌هایش را آویخت. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اندرسون، هافبک پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد در سن 31 سالگی کفش‌هایش را آویخت و اعلام بازنشستگی کرد. این هافبک برزیلی که بین سال‌های 2007 تا 2015 عضو تیم فوتبال منچستریونایتد بود، در 181 بازی در رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان رفت و 9 گل هم به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندرسون در زمان حضورش در منچستریونایتد چهار قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام اتحادیه، دو قهرمانی در جام خیریه، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرد.

این بازیکن برزیلی که در سال 2014 در مقطع کوتاهی به طور قرضی برای فیورنتینا بازی کرد، در سال 2015 از منچستریونایتد جدا و به تیم اینترناسیونال برزیل پیوست و تا سال 2018 در این تیم عضویت داشت و در سال 2017 هم به طور قرضی برای تیم کوریتیبا برزیل بازی کرد.

آخرین تیم باشگاهی اندرسون هم تیم آدانا دمیراسپور ترکیه بود که در بین سال‌های 2018 تا 2019 در 14 بازی برای این تیم به میدان رفت. رئیس این باشگاه ترکیه‌ای اعلام کرده اندرسون در این باشگاه باقی می‌ماند و در پستی دیگر با آنها همکاری خواهد کرد.

باشگاه آدانا دمیراسپور یک بازی خداحافظی برای اندرسون در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) ترتیب داده که این تیم قرار است به مصاف بشیکتاش برود.

در کارنامه حرفه‌ای اندرسون 8 بازی ملی با پیراهن برزیل هم دیده می‌شود. او در سال 2008 موفق به کسب جایزه «پسر طلایی اروپا» هم شد.

امتیاز ویژه منچستریونایتد برای تمدید قرارداد دخه‌آلیندلوف با منچستریونایتد تمدید کرد

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد تیم ملی فوتبال برزیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد تیم ملی فوتبال برزیل منچستریونایتد تیم ملی فوتبال برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود

مک کنی عنوان کرد که تمایلی به جدایی از یوونتوس ندارد و می‌خواهد در این تیم بماند

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری از هفته سی و پنجم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم یوونتوس و آاس رم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند. 

رم 1-1 یوونتوس؛ یک امتیاز به‌دردنخور

وستون مک کنی، هافبک آمریکایی یوونتوس، پس از بازی در گفتگو با اسکای گفت: 

نمی‌توانیم از این نتیجه خوشحال باشیم، به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم اما نتوانستیم به آن برسیم. بازی سختی بود اما ما از لحاظ تیمی عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

 

مک کنی در ادامه افزود: 

هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود، اما به آن نرسیدیم و حالا هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی، خسته هستیم. برخی فکر می‌کنند که ما بازیکنان، از اهمیت بازی برای تیم بزرگی چون یوونتوس آگاه نیستیم و تمام تلاش خود را برای این تیم به کار نمی‌گیریم. نه، این‌گونه نیست. ما قدر جایگاهی که در آن هستیم را می دانیم اما باید بدانید که خستگی بر عملکرد ما تاثیر بسیاری داشت و اجازه نداد تا انتظارات را برآورده کنیم.

هافبک آمریکایی در مورد آینده‌اش گفت: 

هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده اما ایجنت من در حال صحبت با جونتولی در مورد تمدید آن است. ایده من این است که در یوونتوس بمانم تا آن را به رقابت بر سر اسکودتو برگردانم و همچنین با این تیم، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • برابری تئون کوپماینرس با رکورد رود گولیت افسانه‌ای در سری آ
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)