Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ ابوالقاسم رئوفیان درباره آخرین فعالیت‌های تشکل متبوعش برای حضور در انتخابات مجلس اظهار کرد: حزب اسلامی ایران زمین با توجه به اینکه انتخابات را بهار کار خود می‌داند، وجهه همت خود را تماماً متوجه تحقق استراتژی حضور حداکثری رای‌دهندگان پای صندوق‌های رأی قرار داده است و درباره سایر موضوعات مرتبط با انتخابات هم کار خود را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ما ستاد انتخاباتی‌مان را در حزب تشکیل داده‌ایم و نمایندگانی را از استان‌هایی شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی کشور در آن گردهم آورده‌ایم که با حضور دو نفر از اعضای شورای مرکزی در آن، تعداد اعضای این ستاد به هفت نفر می‌رسد و این ستاد هم با تنظیم و ارائه اطلاعیه شماره یک ستاد به شعب مختلف حزب در سراسر کشور از آن‌ها درخواست اطلاعات لازم برای شکل‌دهی به فعالیت‌های انتخاباتی را خواستار شده است.

رئوفیان با اشاره به تشکیل کمیته پاکسازی پارلمان در تشکل متبوعش از سال گذشته، اظهار کرد: ما مجلس فعلی را متناسب با شأن جمهوری اسلامی نمی‌دانیم و در نتیجه با تشکیل کمیته پاکسازی پارلمان در حزب‌مان و سپردن ریاست آن به یکی از نمایندگان ادوار مجلس به دنبال این هستیم که معیار‌های لازم برای نمایندگی مجلس و انتخاب کاندید‌ها را تبیین کنیم.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با یادآوری حضورش در هیئت رئیسه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت، تاکید کرد: حزب ما در این جبهه نیز نقش خود را ایفا می‌کند و علاوه بر این به جلسات شورای راهبردی اصولگرایان هم دعوت شده‌ایم که البته در آنجا هم نظرات خودمان را مطرح می‌کنیم و منتظر پاسخ‌گرفتن از سایر اعضای این جلسات هستیم.

وی ادامه داد: من در جلسات شورای راهبردی اصولگرایان این نکته را مطرح کردم که اگر ما واقعاً به دنبال فرستادن شایستگان به مجلس هستیم و راهبرد شایسته‌سالاری را به عنوان یک خط‌مشی دنبال می‌کنیم، اگر زمانی به این نتیجه رسیدیم که افرادی جناح، جبهه یا حزب ما شایستگی لازم را ندارند و کسی این شایستگی را دارد که از اعضای حزب، جناح یا گروه ما نیست، آن وقت تکلیف شرعی ما چیست؟

رئوفیان افزود: البته من همانجا هم گفتم که ممکن است طرح این پرسش یک پارادوکس به نظر برسد و با الزامات کار تشکیلاتی منافات داشته باشد، اما باید بدانیم که ما پیش از حزبی‌بودن، مسلمان هستیم و تکالیف شرعی ما مقدم بر تعلقات حزبی ماست که البته به این پرسش من در آن جلسه پاسخی داده نشد، ولی من همچنان این سوال را دنبال خواهم کرد و به دنبال گرفتن پاسخی درباره آن خواهم بود چرا که این موضوع یکی از خط قرمز‌های ماست.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در پایان تاکید کرد: به هرحال حزب ما فعالیت خود را ادامه می‌دهد و در این زمینه تمام استان‌ها و دفاتر خود در شهرستان‌ها را به کار گرفته‌ایم و نیز از اعضای شورای مرکزی خواسته‌ایم تا نظرات خود درباره چگونگی فعالیت در انتخابات را به ما عرضه کنند تا ما با توجه به فرصت باقیمانده تا انتخابات با لیست مشخص و افراد معین وارد انتخابات شویم. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، ابوالقاسم رئوفیان ، انتخابات مجلس ، انتخابات مجلس یازدهم ، حزب اسلامی ایران ، ستاد انتخاباتی حزب اسلامی ایران ، اصولگرایان سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ابوالقاسم رئوفیان انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم حزب اسلامی ایران اصولگرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی تاکید کرد: تعطیلی شنبه به نزدیکی به اقتصاد دنیا و افزایش سرانه درآمد کمک می‌کند و از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد.

حجت‌السلام سید سلمان ذاکرعضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : در جلسه ای که  با حضور کارشناسان و اتاق بازرگانی تهران، مزایا و معایب تعطیلی شنبه و جمعه به طور کامل بررسی شد.

وی افزود: هدف از این لایحه، افزایش نشاط مردم، پیشگیری از آسیب‌های خانوادگی، و رونق اقتصادی است.

ذاکر اظهارداشت : تعطیلی شنبه به نزدیکی به اقتصاد دنیا و افزایش سرانه درآمد کمک می‌کند و از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد.

وی افزود: کمیسیون اجتماعی  به زودی با استعلام مجدد از مراجع عظام و دفتر مقام معظم رهبری، نظر نهایی را خواهد گرفت.

ذاکر اظهارداشت : نظر نهایی پس از بررسی نظرات کارشناسی، مردم و مراجع عظام اعلام خواهد شد و نظر مردم از طریق نظرسنجی‌ها جمع‌آوری خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی تاکید کرد : اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد