Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@04:20:11 GMT

مشاوره ثبت شرکت و ثبت برند با موسسه حقوقی مشهور

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۲۵۵

دلایل اهمیت ثبت برند

یکی از اقدامات بسیار مهم و حرفه ای برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سود جو از نام و نشان تجاری صاحبین کسب و کارها و خدمات و فعالین بازار ثبت برند و علامت تجاری است.

هنگامی که شخص و یا شرکتی در زمینه فعالیت خاصی با علامت تجاری و برند منحصر به فردی مشغول به فعالیت و خدمات رسانی است و به دلیل کیفیت بالای محصولات و خدماتی که ارائه میدهد مشتریان زیادی برای خود فراهم کرده و اصطلاحاً بازار را به دست گرفته است این احتمال تا حدود بسیار زیادی وجود دارد تا افراد سودجو از این برند و لوگو سوء استفاده نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از این مشکلات ثبت برند و ثبت لوگو است و با این اقدامات است که می توانید از حمایت های قانونگذار در مواقع لازم بهره مند گردید.

اقدامات لازم برای ثبت برند

اقدامات لازم برای ثبت برند به ترتیب شامل موارد زیر است:

استعلام برند، تهیه مدارک لازم، ثبت نام در سامانه مرکز مالکیت معنوی، تکمیل و ارسال اینترنتی اظهارنامه مربوطه، تایید نهایی برند توسط کارشناسان و رئیس اداره علائم تجاری، مراجعه به اداره مالکیت و تشکیل پرونده فیزیکی، پرداخت هزینه روزنامه رسمی نوبت اول و پس از سپری شدن 30 روز از انتشار روزنامه رسمی نوبت اول نوبت به پرداخت و انتشار هزینه روزنامه رسمی نوبت دوم می رسد و در نهایت نیز متقاضی باید مجدداً دوباره به اداره مالکیت معنوی مراجعه نماید و سند برند خود را دریافت نماید.

مدارک لازم برای ثبت برند شخص حقیقی

1- تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی و یا متقاضیان ثبت برند

2- تصویر مجوز فعالیت مرتبط با طبقه ای که تصمیم به ثبت برند در آن دارید (اعم از جواز کسب، جواز تاسیس صنایع، پروانه بهره برداری، پروانه بهداشت و مانند آن)

3- آدرس، کد پستی، ایمیل، شماره تلفن ثابت و همراه (تلفن همراه باید بنام خود شخص متقاضی باشد)

4- تصویر کارت بازرگانی (چنانچه برند مورد نظر لاتین باشد)

مدارک لازم برای ثبت برند شخص حقوقی

1- تصویر شناسنامه و کارت ملی شخص و یا اشخاصی که در شرکت حق امضاء دارند

2- تصویر مجوز فعالیت مرتبط با طبقه ای که تصمیم به ثبت برند در آن دارید (اعم از جواز کسب، جواز تاسیس صنایع، پروانه بهره برداری، پروانه بهداشت و مانند آن)

3- آدرس، کد پستی، ایمیل، شماره تلفن ثابت و همراه صاحبان امضاء شرکت (تلفن همراه باید بنام خود شخص متقاضی باشد)

4- تصویر کارت بازرگانی (چنانچه برند مورد نظر لاتین باشد)

مدت زمان لازم برای ثبت برند

مدت زمان دقیقی برای ثبت برند نمی توان بیان نمود، چراکه پس از ارسال اظهارنامه ثبت برند و در نوبت هر کدام از کارشناسان نفرات دیگری هم وجود دارند که قبل تر از شما اقدام به ارسال اظهارنامه کرده اند و باید نوبت شما فرا برسد و در واقع این موضوع که چند نفر جلوتر از شما در نوبت هستند تعیین کننده مدت زمان لازم برای ثبت نهایی برند است، امّا بصورت تقریبی فرآیند ثبت برند چیزی در حدود 1 الی 3 ماه زمان میبرد.

برای ثبت شرکت و ثبت برند به کجا مراجعه نماییم؟

موسسات متعددی در سراسر کشور وجود دارند که اقداماتی نظیر ثبت شرکت و ثبت برند، ثبت طرح صنعتی، اخذ کد اقتصادی و کارت بازرگانی و گواهی ارزش افزوده و امثالهم را انجام میدهند امّا یکی از بهترین و خوشنام ترین موسساتی در زمینه های پیش گفته با بالاترین کیفیت ممکن به ارائه خدمات می پردازند ثبت شرکت مشهور است.

شما می توانید در زمینه های مختلفی که بیان گردید و همچنین در زمینه های مختلف حقوقی از جمله مراحل طلاق توافقی و وکالت دعاوی و مشاوره حقوقی از طریق تماس با شماره 02143000430 و یا مراجعه به وبسایت موسسه به آدرس https://www.mashhoor.ir با کارشناسان و وکلای این موسسه تماس حاصل فرمایید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد

وزیر علوم گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پر شور بین داوطلبان باشیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، محمدعلی زلفی گل امروز در حاشیه بازدید از حوزه دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پر شور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی فنی، هنر و زبان‌های خارجی باشیم.

وزیر علوم یادآور شد: در بیش از ۴۰۰ شهرستان کنکور برگزار می‌شود. از نظر تعداد داوطلبان در علوم تجربی بیش از ۵۰۰ هزار نفر و پس از آن گروه علوم انسانی و گروه علوم ریاضی به تربیت بیشترین جمعیت را دارند.

وی تفاوت اصلی کنکور ۱۴۰۳ با کنکور ۱۴۰۲ را برگزاری دو نوبت در فاصله نزدیک به هم خواند و گفت: براساس قانون مکلف هستیم دو نوبت آزمون را در سال برگزار کنیم. امسال با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان و شرایط خاص، فاصله برگزاری دو کنکور زیاد نیست.

زلفی گل خاطرنشان کرد: با برگزاری کنکور در دو نوبت حساسیت کنکور کاسته می‌شود و به این ترتیب نتیجه چهار نوبت کنکور برای داوطلبان ذخیره می‌شود و بر اساس رتبه بالاتر در هر یک از نوبت‌های کنکور نمره فرد لحاظ می‌شود.

وی افزود: البته با توجه به برگزاری متفاوت هر نوبت از آزمون‌ها، نمرات داوطلبان تراز می‌شود تا حقی از داوطلبان ضایع نشود. سازمان سنجش تراز علمی را ایجاد می‌کند تا عدالت آموزشی رعایت شود.

دیگر خبرها

  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • پول موسسه رائفی پور از کجا می‌آید؟
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد