Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جعفر رفعتی، دبیر هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی نیوفول کنتاکت کشور ویژه آقایان که به مدت ۲ روز در استان یزد برگزار شد، رزمی کاران گیلانی با کسب ۷ مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی نیوفول کنتاکت کشور خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، با اشاره به اینکه تیم گیلان با ۹ورزشکار در این رقابت رزمی حضور داشت، افزود: رزمی کاران در استایل سوپرسیف و لوکیک در ۵ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با حریفان خود رقابت کردند.

دبیر هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: این رویداد کشوری که با حضور ۱۸۰ ورزشکار در شهرستان اشکذر یزد برگزار شد، تیم منتخب گیلان موفق به کسب ۴ مدال طلا و ۳ مدال نقره شد و توانست مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

جعفر رفعتی، با بیان اینکه این رویداد ورزشی، برای رقابت انتخابی مسابقات آسیایی قزاقستان بوده، افزود: از گیلان حسین دلیر ثابت، محمدرضا علیپور، مبین نبات پور، امیر حسین مهدی موفق به کسب مدال طلا شدند و فرشید نوری، امیرحسین لطیفی و مهدی علی نیا مدال برنز این رقابت‌ها را به دست آوردند.

دبیر هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: تیم میزبان مقام قهرمانی و تیم کرمانشاه نایب قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کردند.

او تصریح کرد: حسین دلیر ثابت که مدال طلای این رقابت‌ها را به دست آورد مربیگری و سرپرستی تیم منتخب گیلان را نیز بر عهده داشت.

 

انتهای پیام/م.ع

موفقیت درخشش نمایندگان گیلان در مسابقات قهرمانی نیوفول کنتاکت کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هنرهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد

به گرارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ مسابقات دوومیدانی تور برنزی جهانی به میزبانی امارات در حال برگزاری است و در ماده دوی ۱۰۰ متر زنان حمیده اسماعیل‌نژاد به رقابت با دیگر دونده‌ها پرداخت.

بیشتر بخوانید؛ مریم طوسی رکورد زد و قهرمان شد

نماینده ایران در پایان این رقابت موفق شد به مدال برنز دست پیدا کند.

او در این مسابقه زمان ۱۱.۷۴ ثانیه را ثبت کرد و به عنوان نفر سوم از خط پایان عبور کرد به این ترتیب به مدال برنز دست پیدا کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229357 برچسب‌ها مسابقات دو و میدانی

دیگر خبرها

  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد