Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان از قهرمانی ارتش در نخستین دوره رقابت های ووشو نیروهای مسلح استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس شیبک در گفتگو با عصرهامون گفت: نخستین دوره رقابت‌هاى ووشو نیروهاى مسلح استان یادواره شهید مدافع حرم صادق شیبک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به میزبانى خانه ووشو زاهدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این پیکارها روز گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس در بخش ساندا و رده سنى بزرگسالان به میزبانى خانه ووشو برگزار شد که در نهایت تیپ ١٨٨ زرهى ارتش قهرمان شد و سپاه سلمان و بسیج مستضعفین به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
به گفته شیبک؛ این پیکارها با حضور ٨٠ ووشوکار از یگان‌هاى ارتش، سپاه سلمان، مرزبانى، نیروى انتظامى، بسیج، یگان امنیتى حیدر کرار، تیپ رزمى ١١٠ سلمان و سپاه چابهار به ‌مدت یک روز در زاهدان برگزار شد که سانداکاران رقابت نزدیک و زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند.
 
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان ادامه داد: این رقابت‌ها برای نخسین بار با حمایت‌های فدراسیون ووشو و اداره کل ورزش و جوانان استان و به ابتکار هیأت ووشو استان با هدف رشد و توسعه این رشته مهیج و زیبا و ارتقای سطح دفاعی در میان نیروهای مسلح برگزار شد.
 
وی تصریح کرد: در پایان با حضور مسئولین نظامی و انتظامی و دیگر ارگانهای دولتی استان و همچینین  مربیان تیم ملی  نفرات برتر معرفی شدند که در وزن منفی 52کیلوگرم ابوالفضل کرد از سپاه سلمان- عبدالحمید ریگی از بسیج- امیرعباس شهرکی از مرزبانی و صادق حسنی از نیروی انتظامی موفق به کسب مقام شدند.

همچنین در وزن منفی 56کیلوگرم نیز سعید پهلوان از بسیج- امیرحسین حیدری از ارتش- علیرضا مبصری از سپاه چابهار و امیرحسین بزی از تیپ 110 شرکت کردند و موفق به اخذ مقام شدند.

وی تصریح کرد: نفرات برتر در وزن های منفی 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90 و مثبت 95 کیلوگرم نیز معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز ساخت ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان در سال جاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان؛ عطاءاله اکبری ‌از آغاز ساخت 26 پروژه روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان در سال جاری خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در سایت های طرح های نهضت ملی مسکن تلاش شده خدمات مورد نیاز از جمله مدرسه، مسجد و درمانگاه همزمان با اجرای طرح ها آنگونه که مردم شایسته آن هستند تکمیل و در اختیار آنها قرار داده شود، افزود: در این راستا در سالجاری عملیات ساخت 19 مدرسه، چهار کلانتری و سه باب مسجددر سایت های طرح نهضت ملی مسکن استان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر در سایت‌های آرمانشهر و تفتانشهر زاهدان که در آنها بیش از 11 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است عملیات ساخت چهار باب مدرسه، دو کلانتری، دو درمانگاه و دو مسجد از سال گذشته عملیاتی شده است.

اکبری تاکید کرد: از آنجایی که طرح نهضت ملی مسکن نیازمند ایجاد توازن بین ساخت واحدهای مسکونی و زیرساخت های خدماتی است رویکردی اساسی را دنبال می کنیم تا متقاضیان با چالش نبود امکانات و خدمات مواجه نشوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 19 هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره‌کل با پیشرفت فیزیکی 50 درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از 23 هزار نفر در حال ساخت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • همراه با خبرهای ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر خبر‌های ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک