Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مهرواره قصه‌گویی «یک‌شب و هزار قصه» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این مهرواره به قصه‌گویی پدربزرگ و مادربزرگ ها اختصاص داشت و در آن ٢٠٠ قصه‌گو از شهرهای مختلف استان خوزستان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آیین پایانی نخستین مهرواره قصه‌گویی «یک‌شب و هزار قصه» که در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد؛ پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های قصه‌گو منتخب در این رویداد فرهنگی معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.


بر اساس این گزارش، سلطنت حیاتی از هندیجان، نسرین زاده وفادار از شوشتر، عبدالله سلطانی از اروندکنار، سلطنت نخبه از بهبهان، مهناز اسلامی، گل زینب تقوی‌زاده، جمیله قربانی و ملک تاج باستانی همگی از اهواز به‌عنوان هشت منتخب نخستین مهرواره قصه‌گویی «یک‌شب و هزار قصه» شناخته شدند.


در این آیین همچنین از بهرام شاه‌محمدلو رئیس انجمن قصه‌گویی کانون کشور، افسون امینی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آسیه رحمتی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و قصه‌گوی اندیمشکی و علی یارزارعی پدربزرگ قصه‌گوی اهوازی میهمانان ویژه‌ی این مهرواره، قدردانی شد.


در نخستین مهرواره «یک‌شب و هزار قصه»، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، افسون امینی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، موسی شاعری شهردار اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و مجتبی گهستونی دبیر نخستین مهرواره قصه‌گویی «یک‌شب و هزار قصه» سخنرانی کردند.


شاهنامه‌خوانی کودک مسجدسلیمانی و پخش نماهنگی از بخش‌های قصه‌گویی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های قصه‌گو شرکت‌کننده در این مهرواره ازجمله برنامه‌های این مراسم بود.


نخستین مهرواره قصه‌گویی «یک‌شب و هزار قصه» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز، نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، انجمن سینمای جوان اهواز و باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان در اهواز برگزار شد.


یادآوری می‌شود: این مهرواره که به مناسبت برگزاری بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی با حضور استاندار خوزستان، رئیس انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران، جمعی از مدیران کل استان و استانداری خوزستان، مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور، شهردار و جمعی از اعضا شورای اسلامی کلان‌شهر اهواز و حضور پرشور مردم برگزار شد؛ شامگاه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز به‌کار خود پایان داد.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد طراز اسلامی ماه محرم نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه اردبیل فعالیت های مسجدی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم پیغان ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: روز دوم رقابت علمی کنکور در سال ۱۴۰۳، امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) با حضور داوطلبان گروه علوم تجربی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

وی افزود: بیش از ۷۱ هزار شرکت کننده در استان خوزستان در نوبت اول شرکت داشتند که ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد پسر بودند.

پیغان ادامه داد: شهرستان اهواز با ۲۰ هزار نفر بیشترین شرکت کننده در استان خوزستان و گروه علوم تجربی بیشترین داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال را تشکیل دادند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: از تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده اهوازی، ۱۰ هزار نفر آزمون خود در دانشگاه شهید چمران باهم رقابت کردند.

وی گفت: دانشکده‌های علوم، کشاورزی، مهندسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی و الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان این داوطلبان بودند.

کد خبر 6089018

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی