Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین نگرانی استراماچونی این روز‌ها تعیین جانشین فرشید اسماعیلی برای دربی است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرشید اسماعیلی در دربی ۹۰ غایب است. عامل اصلی جنجال‌های دربی ۸۹ قبل از اینکه پایش به دربی ۹۰ برسد، با کارت قرمز اکبریان روبه‌رو شد تا از هیجان‌های این بازی حساس راحت شود، هرچند که باشگاه استقلال در اقدامی عجیب خواهان برگرداندن کارت قرمز او شد، اما باید این بازیکن جنجالی را از دربی ۹۰ حذف شده بدانیم تا مهم‌ترین نگرانی استراماچونی این روز‌ها تعیین جانشین او برای بازی فردا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی‌ها معتقدند که شجاعیان و اسماعیلی تقریباً یک سبک بازی می‌کنند و اگرچه درصد برخی ویژگی‌های یکی بالا است و دیگری پایین‌تر، اما به طور کلی می‌توان اینطور برداشت کرد که بهترین گزینه برای جایگزینی اسماعیلی در ترکییب تیم فوتبال استقلال کسی جز ستاره نورآبادی فوتبال ایران نیست.

این هافبک چپ‌پا که تا قبل از مصدومیت یکی از ستاره‌های مورد اعتماد و محبوب کارلوس کی‌روش در تیم ملی نیز بود، حالا فرصت مناسبی یافته تا در دربی شماره ۹۰ برای استقلال خوش بدرخشد. از آنجایی که دربی، بازی استفاده از لحظات و غفلت‌ها است شجاعیان با استفاده از تکنیک خوبی که دارد می‌تواند در هر لحظه از زمان مسابقه کاری که باید را انجام دهد و خوشحالی را به اردوی تیمش بیاورد. او در دربی‌های قبلی نیز هر بار به زمین رفته توانسته جواب اعتماد کادرفنی تیمش را بدهد و قطعاً این‌بار با توجه به غیبت دوست صمیمی‌اش انگیزه بیشتری نیز برای درخشش در خط هافبک آبی‌ها دارد. حالا هواداران استقلال که از غیبت فرشید اسماعیلی در ترکیب تیم‌شان مقابل پرسپولیس ناراحت هستند و در فضای مجازی نیز بار‌ها اعتراض خود را به اخراج این بازیکن مقابل نفت مسجدسلیمان انجام دادند، یک دلخوشی برای پر شدن جای این ستاره دارند و آن هم حضور بازیکنی مثل شجاعیان در خط هافبک است. اتفاقی که فشار‌ها روی داریوش را در آستانه دربی بالاتر می‌برد و او باید بتواند از پس مسئولیتی که روی دوشش قرار داده شده، به خوبی بربیاید.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استراماچونی دربی فرشید اسماعیلی تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه

ایسنا/زنجان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان از اجرای ۷ پروژه بهسازی و توسعه محورهای اصلی استان خبر داد.

اصغر اسماعیلی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه)  در برنامه صف خدمت از رادیو اشراق با اعلام مطلب فوق افزود: بخشی از این پروژه‌های بهسازی و توسعه در کریدورهای اصلی زنجان - بیجار، زنجان - دندی - تخت سلیمان، زنجان - بناب، منجیل، سه‌راهی سلطانیه به قیدار و همدان و همچنین بهسازی کلور به درام از حوزه شهرستان طارم است که امسال با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

وی راه و حمل‌ونقل را یکی از مولفه‌های توسعه هر کشوری عنوان کرد و گفت: استان زنجان به جهت موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در کریدور اصلی کشور به عنوان محور حیاتی در بحث حمل‌ونقل شناخته می‌شود که توجه به ایمنی محورهای مواصلاتی این استان از اولویت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای است.

اسماعیلی نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی را از مهمترین وظایف راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان دانسته و اضافه کرد: با توجه به اعتبارات تخصیصی بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

وی اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راهها دانست و یادآور شد: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان - قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی وبهسازی شد.

اسماعیلی از برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان - قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: در دو لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه حل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه به هزینه‌های بالای ساخت راه اشاره کرد و گفت: ساخت یک کیلومتر راه اصلی حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد که با شرایط اقتصادی حاکم و محدودیت‌های اعتباری باید از ظرفیت‌های خارج از اعتبارات دولتی که می‌تواند به پروژه‌ها تزریق شود استفاده کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه استان زنجان ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: ۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف