Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@22:39:30 GMT

شاخص بازار بورس فارس بیش از ۵ هزار واحد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۹۸۸

شاخص بازار بورس فارس بیش از ۵ هزار واحد کاهش یافت

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: تعداد ۲۵۸ میلیون و ۵۵۱ هزار سهم  با حق تقدم به ارزش ۸۲۹ میلیارد ریال در این هفته مبادله شد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

کرشمه ترابیان درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، بااشاره به معاملات بورس استان فارس در هفته منتهی به 27 شهریورماه اظهار داشت: تعداد 258 میلیون و 551 هزار سهم  با حق تقدم به ارزش 829 میلیارد ریال در این هفته مبادله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به جزئیات این معامله گفت: 37 درصد معاملات انجام شده این هفته مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است. 

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس افزود: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق و کشتی‌سازی جمهوری اسلامی ایران بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های حفاری شمال، قطعات اتومبیل ایران  و ایران خودرو با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

افت 5764 واحدی شاخص بورس در آخرین هفته تابستانارزش معاملات بورس کرمانشاه به 895 میلیارد ریال رسیدشاخص بورس 3834 واحد افت کرد

ترابیان بیان کرد: همچنین سهام شرکت‌های داروسازی کوثر، نیروگاه زاگرس کوثر  و ریل‌پرداز سیر بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، بانک سامان و بانک دی با بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه  28 شرکت کارگزاری در بورس منطقه‌ای فارس مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان 5764 واحد کاهش و به عدد 294166 رسید.

انتهای پیام/ ت

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت

بدقولی هشت شرکت در واریز سود سهام عدالت در موعد مقرر باعث شد تا عده‌ای از سهامداران از دریافت سود سهام عدالت خود جا بمانند.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدام مشخصی در راستای واریز سود سهام عدالت، در هیچ یک از دو مرحله انجام ندادند. از سمت دیگر، شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!