Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@09:16:52 GMT

کمک 4 میلیاردی خیرین به دانش آموزان خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۲۹۰

کمک 4 میلیاردی خیرین به دانش آموزان خراسان جنوبی

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، رضا سلم آبادی، امروز 30 شهریور جاری در جمع خبرنگاران، گفت: جشن عاطفه‌ها هر سال طی دو مرحله در شهریورماه و دهه اول مهر ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: بیش از ۳۰ هزار دانش آموز نیازمند در سطح استان تحصیل می‌کنند که از این تعداد قریب به ۱۱ هزار نفر تحت پوشش حمایت‌های کمیته امداد امام (ره) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امسال  ۱۳ قلم کالا برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و ۱۲ قلم کالا برای دانش آموزان مقطع متوسطه تهیه می‌شود، اظهارکرد:تاکنون 8000 بسته با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان تهیه شده است.

سلم‌آبادی ادامه داد: تاکنون 3000 هزار بسته تحصیلی با کمک خیرین و موسسات خیریه تهیه و توزیع شده است که در صورت انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه جهادی امام رضا (ع) 3000 هزار بسته دیگر تهیه خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده هر کدام از دانش‌آموزران حداقل یک بسته تحصیلی را دریافت کنند که این امر نیازمند افزایش سرانه منابع دولتی، کمک‌های مردم و همکاری موسسات خیریه  است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبیبا اشاره به اینکه۱۰ هزار و ۷۰۰ دانش آموز در خانواده‌های مستمری بگیر عادی و معیشت بگیر این نهاد هستند، گفت: علاوه بر اهدای بسته‌های لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد، مبلغ ۶۰ هزار تومان برای کمک به هزینه خرید سایر نیازهای دانش آموز به حساب سرپرست خانوار وایز می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود مجمع کمک‌های دولتی، مردمی، خیرین و موسسات خیریه در تامین بسته‌های تحصیلی دانش آموزان نیازمند امسال به چهار میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا خراسان جنوبی خیرین جشن عاطفه ها سال تحصیلی کمیته امداد امام خمینی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد