Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شب گذشته برخی از لژیونر‌های ایرانی برای تیم‌های‎شان به میدان رفتند. تاریخ انتشار: 10:19 - 30 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۳۴۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شب گذشته (جمعه) برخی از لژیونر‌های فوتبال ایران برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

لیگ پرتغال: پاکاس فریرا ۲- آوس یک

در آغاز هفته ششم لیگ پرتغال تیم آوس که مهرداد محمدی را در اختیار دارد در استادیوم دِماتارئال مهمان تیم پاکاس فریرا بود و در پایان با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول تیم آوس روی پاس موثر مهرداد محمدی برای ولینگتون جونیور به ثمر رسید.

تیم آوس با سه امتیاز در جایگاه هیجدهم قرار گرفته است.

لیگ قطر: السیلیه یک- اف‎سی قطر صفر

در چارچوب هفته چهارم لیگ قطر تیم السیلیه که کریم انصاری‌فرد در آن توپ می‌زند، میزبان تیم اف‎سی قطر بود و موفق شد با یک گل پیروز شود.

کریم انصاری‌فرد در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت.

در جدول لیگ ستارگان قطر تیم السیلیه با ۴ امتیاز در رده هشتم حضور دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کریم انصاری فرد لیگ قطر آوس مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی مقابل قرقیزستان و قطعی شدن صعود به جام جهانی خود را برای دیدار مهم پای فینال مقابل ازبکستان آماده می‌کنند.

شاگردان شمسایی که چهار بازی پرفشار را با پیروزی و زدن ۱۸ گل با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز صعود به جام جهانی ازبکستان را دریافت کردند، حالا ماموریت دوم خود را شکست ازبک‌ها و یورش برای فتح جام قهرمانی می‌دانند.

یکی از اقدامات شهاب سفال‌منش دستیار اول وحید شمسایی در خلال این مسابقات، برگزاری جلسات آنالیز هر مسابقه است.

بازیکنان تیم ملی بسته به پست و وظیفه‌ای که در هر بازی دارند جلسات آنالیز جداگانه‌ای با سفال‌منش و کادر فنی برگزار می‌کنند که در آن این مدرس فوتسال آسیا با بهره‌گیری از یک نرم‌افزار مدرن و به روز آنالیز و تحلیل فوتسال، به‌صورت فردبه‌فرد عملکرد هر بازیکن را در بازی گذشته بررسی و ماموریت او را برای بازی روز بعد طراحی می‌کند.

تیم ملی ایران روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برای صعود در ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف ازبکستان می‌رود. ایران در صورت پیروزی برای برگزاری دیدار فینال مقابل برنده بازی تایلند و تاجیکستان صف‌آرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند