Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@22:52:17 GMT

خط تولید ذخیره‌سازهای پیشرفته دفاعی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۷۸۸

خط تولید ذخیره‌سازهای پیشرفته دفاعی افتتاح شد

خط تولید ذخیره‌سازهای پیشرفته دفاعی با حضور وزیر دفاع و مدیر عامل سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، خط تولید ذخیره‌سازهای پیشرفته دفاعی با حضور وزیر دفاع و مدیر عامل سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع افتتاح شد. امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری وفرمانده معظم کل قوا مبنی بر نامگذاری سال ۹۸ به نام "رونق تولید" اظهار داشت: با همت عالی و تلاش شبانه روزی متخصصان و نخبگان جوان صنایع دفاعی در سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع، خط تولید ذخیره‌سازهای پیشرفته دفاعی در شرایط تحریم و با تکیه بر دانش بومی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر دفاع افزود: متخصصان و دانشمندان وزارت دفاع با روحیه جهادی و با به کارگیری فناوری نوین و درراستای ارتقای بازدارندگی دفاعی، موفق به  راه اندازی مجموعه صنعتی روزآمد در زمینه طراحی و تولید انواع ذخیره سازهای پیشرفته شدند که با تولید انبوه این محصولات، گام بلندی درجهت برتری تسلیحاتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و قطع وابستگی به واردات برداشته‌اند.

 

امیر سرتیپ حاتمی تصریح کرد: با دستیابی به این ذخیره‌سازهای پیشرفته و مدرن دفاعی در حوزه رزم زمینی، دریایی، هوائی، راداری و الکترونیک، پشتیبانی فنی از تسلیحات دفاعی با توان و قدرت بیشتری محقق خواهد شد.

 

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: این مجموعه صنعتی برخوردار از مجهزترین تجهیزات تولیدی ذخیره سازهای دفاعی بوده و به افزایش چشمگیر میزان تولید، تنوع و ارتقای دانش فنی و ارتقای فناوری محصولات تولیدی منجر شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد طراز اسلامی اربعین حسینی اردبیل ماه محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی هفته دفاع مقدس پیاده روی اربعین خطبه نماز جمعه امیر حاتمی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع وارد قزاقستان شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.

به گزارش ایسنا، سخنرانی و دیدار با وزرای دفاع عضو شانگهای از برنامه‌های امیر آشتیانی در این سفر دوروزه است.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت‌های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتمادسازی بیشتر به منظور توسعه و گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت‌های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.
 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»