Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مسابقات چهار وزن سوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک، از صبح امروز در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان  آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 61، 79، 86 و 97 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته اند.

* نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 97 کیلوگرم علی شعبانی در دور اول با نتیجه 9 بر یک از سد ابراهیم جیفتچی، قهرمان زیر 23 سال اروپا از ترکیه گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد به مصاف الیزبار اودیکادزه، دارنده مدال برنز جهان از گرجستان می رود. شریف شریف اف قهرمان جهان و المپیک از آذربایجان و کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در گروه شعبانی حضور دارند. در این وزن 26 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 61 کیلوگرم 25 نفر حضور دارند، بهنام احسان پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با رجب توپال دارنده مدال برنز اروپا از ترکیه سرشاخ می شود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان احمدنبی گوارزاتیلوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان و خولیوس بونه رودیگوئز قهرمان جهان از کوبا می رود.

در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری پس از استراحت در دور اول در دور بعد با برنده مبارزه میان جانگ از کره جنوبی و رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان نیکا کنتچادزه قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان و گریگوریان از ارمنستان می رود. در این وزن 23 کشتی گیر حضور دارند. کایل داک قهرمان جهان از آمریکا در گروه تیموری حضور دارد.

در وزن 86 کیلوگرم که 43 نفر حضور دارند، حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف اسپینال از پورتوریکو می رود. و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان استفان ورب از مجارستان و دومانیتسکی از اوکراین کشتی می گیرد. گوستیف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان، نایفونوف قهرمان اروپا از روسیه و بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از مولداوی در گروه یزدانی حضور دارند.

ادامه دارد...

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین وفایی بعد از باخت مقابل جاد ترامپ در یک هشتم قهرمانی جهان، از محل برگزاری مسابقات جهانی کروسیبل به شدت انتقاد کرد. سالن کروسبیل در شهر شفیلد انگلستان یکی از محبوب‌ترین سالن‌های مسابقات است که اکثر اسنوکربازهای اروپایی خاطرات بسیاری در آن دارند. سال‌هاست که این سالن میزبان مسابقات قهرمانی جهان است و علاقه‌مندان برای حضور در این سالن اشتیاق زیادی دارند.

وفایی در خصوص محل تمرین این سالن گفته بود: اتاق تمرین شبیه به گاراژ است و بوی بد، تمام وقت در اطراف آن حس می‌شود. اگر از من بپرسید که سال آینده به اینجا می‌آیم یا خبر قطعا جوابم منفی خواهد بود. به کشورهای دیگر مثل چین و عربستان نگاه کنید که چطور مسابقه برگزار می‌کنند و با کروسبیل مقایسه کنید. اگر مسابقات جهانی به عربستان برود برای من بهتر و نزدیک‌تر است.

البته حسین تنها شخصی نیست که از این سالن انتقاد کرده است و رونی اُسالیوان، برترین اسطوره اسنوکر جهان نیز در پاسخ به سوال برخی خبرنگاران در خصوص تغییر سالن میزبانی، گفته است که اتفاق بدی نیست و موافق است که این میزبانی در نقاط مختلف جهان انجام شود.

جیمی وایت از چهره‌های مطرح اسنوکر دنیا به خاطر شیوه بازی‌ تهاجمی، معروف به گردباد است. او 6 دوره به فینال مسابقات جهانی راه یافت اما در کسب قهرمانی ناکام بود با این حال به خاطر محبوبیت فراوانش به او «قهرمان مردم» گفته می‌شود. وی پس از انتقادهای وفایی از محل برگزاری مسابقات جهانی کروسیبل، در استودیو یورو اسپورت گفت: اگر وفایی برنده بازی با ترامپ می‌شد، باز این حرف‌ها را می‌زد؟؟ به نظرم او به جز حذف شدن، هیچ کاری نکرده است.

وی با اشاره به حواشی حسین با سالیوان در قهرمانی جهان سال گذشته عنوان کرد: او سال گذشته در بازی با سالیوان حرف های نادرست زیادی زد. حسین در این مرحله و این سالن حذف می‌شود و این برخوردها احمقانه‌ است. قطعا او از اینکارها پشیمان خواهد شد.

آلن مک مانوس از پیشکسوتان دنیای اسنوکر در ادامه صحبت‌های جیمی وایت گفت: اینجا همه چیز بوی بدی ندارد و همه چیز در اینجا اشتباه نیست و به نظرم نظر حسین درست نیست.

کد خبر 846715 برچسب‌ها بیلیارد - اسنوکر ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!