Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: همزمان با بروز نوسانات اقتصادی در کشور میزان مراجعه به مراکز درمان تامین اجتماعی استان نسبت به گذشته 1.5 برابر شده است.

ثریا پازوکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه حوزه درمان به عنوان پیشرو و پیشانی سازمان تامین اجتماعی ارائه خدمت می‌کند، بیان کرد: با توجه به اینکه تعرفه مراکز درمان تامین اجتماعی دولتی است در واقع تمام خدمات درمانی به صورت رایگان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هزینه‌های بالای حوزه درمانی گفت: هزینه ماهانه مراکز ملکی و بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی در استان ماهانه 14 میلیارد تومان است و سالانه حدود 17 میلیارد تومان برای دارو هزینه صرف می‌شود  و در شرایط اقتصادی اخیر مراجعان مراکز 1.5 برابر شده است.

پازوکی با بیان اینکه روزانه بین 10 تا 11 هزار نفر به مراجعه درمان تامین اجتماعی در استان مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: در شرایط کنونی برای ارائه خدمت بهتر سعی شده است با ارتقای هتلینگ و جذب نیروی انسانی خاصه در حوزه رادیولوژی و سونوگرافی خدمات بهینه ارائه شود.

وی مشکلات کنونی حوزه درمان تامین اجتماعی استان مرکزی را بدهی‌های این مجموعه دانست و افزود: بدهی حوزه درمان تا 2 هفته پیش 210 میلیارد تومان در قبال هزار مرکز طرف قرارداد برآورد شده است. تمام بدهی مراکز به جز داروخانه‌های خصوصی تا آخر شهریورماه 97 پرداخت شده، البته به صورت موردی در بیمارستان‌های خصوصی بدهی‌هایی وجود دارد که رقم بدهی تا پایان مهر 97 تسویه شده است.

مدیردرمان سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: بدهی داروخانه‌ها تا پایان فروردین 98 پرداخت شده است و باقی بدهی‌ها که 210 میلیارد تومان است هنوز پابرجاست و چالش بزرگی را نیز رقم زده است.

پازوکی با اشاره به اتفاقات اخیر کارگری در استان خاصه در شرکت هپکو، گفت: با تصمیم اتخاذ شده مقرر شد که در هر موردی حتی اعتبار نداشتن دفترچه‌های بیمه، این کارگران حتما پذیرش شوند و آمادگی داریم برای درمان این کارگران اقدام شود و تاکنون نیز این حمایت از کارگران صورت گرفته است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تامين اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا عسگریان در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد + جزئیات

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

کد خبر 849591 برچسب‌ها يارانه معيشتي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن) یارانه

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی