Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@17:59:51 GMT

پرسپولیسی‌ها بیش از استقلالی‌ها بلیت خریده‎اند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۹۱۹

پرسپولیسی‌ها بیش از استقلالی‌ها بلیت خریده‎اند

انتظار خیر درباره آخرین وضعیت بلیت فروشی گفت: تا دیشب حدود ۴۷ هزار بلیت فروخته ایم. پیش‌بینی‌مان این است که تا ظهر ظرفیت ۵۷ هزار نفری‌مان تکمیل خواهد شد. تصمیم این بوده که ۵۷ هزار بلیت بفروشیم.

وی درباره اینکه چه تعداد از هواداران استقلال و چه تعداد از هواداران پرسپولیس بلیت خریده‌اند، توضیح داد: از اول شروع بلیت فروشی حدود ۱۸۰۰ نفر پرسپولیسی‌ها بیشتر بلیت خریده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر پروژه گیت‌های ورزشگاه آزادی در خصوص نگرانی از ازدحام مقابل گیت‌ها تاکید کرد: در بازی اول این اتفاق افتاد و فشاری به گیت‌ها وارد شد. ان شاءالله با حضور دوستان در مجموعه آزادی و نیرو‌های انتظامی این موضوع حل خواهد شد. تماشاگران عزیز ما هم دیگر با سیستم آشنا شده‌اند. در بازی اول نه مسئولان اجرایی تجربه کافی داشته اند نه مردم آشنایی کامل داشتند. دو بازی گذشته نشان داد رفته رفته این قضیه دارد جا می‌افتد و تماشاگران دارند موضوعات مربوط به عبور از گیت را رعایت می‌کنند.

انتظار خیر در پایان تصریح کرد: من از تماشاگران خواهش دارم حتما بلیت تهیه کننده و پرینت بلیت و کارت ملی‌شان را همراه داشته باشند و بدون بلیت نیایند. یکی از مشکلاتی که به وجود می‌آید حضور تماشاگران بدون بلیت است به ویژه این موضوع درباره عزیزان ما در شهرستان‌ها هم صادق است که فکر می‌کنند می‌توانند در ورزشگاه بلیت بخرند. خدمت تماشاگران اعلام می‌کنم که ما اصلا فروش بلیت در محل نخواهیم داشت و خواهش من این است که در مدت باقی‌مانده مردم بلیت الکترونیکی خود را تهیه کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دربی 90 استقلال پرسپولیس ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، بازیکن سابق استقلال که سومین فصل بازی در هوادار را تجربه می‌کند و بازوبند کاپیتانی را نیز در اختیار دارد، در هفته‌های گذشته عملکرد خیره کننده‌ای داشته است.

شجاعیان در سال جدید با آمادگی بالا در زمین حاضر می‌شود‌. این هافبک طراح در بازی با فولاد دبل کرد و مقابل گل گهر نیز تک گل پیروزی بخش هوادار را به ثمر رساند. داریوش اگرچه در بازی با پیکان نتوانست گلی بزند اما پاس گل اول هوادار را به زیبایی هرچه تمام‌تر داد و زمینه ساز گل محسن سفیدچغایی شد.

درخشش داریوش شجاعیان در جام حذفی نیز ادامه پیدا کرد و او در دقیقه ۱۰ نخستین گل هواداری‌ها را به ثمر رساند. او در این فصل ۶ گل برای تیمش زده و بهترین فصل حضور در این تیم را سپری می‌کند.

دیگر خبرها

  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد