Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتفاقات ناگواری که در شرکت هپکو رخ داده، سبب شده که این سهم و بسیاری از سهم های مرتبط با تجهیزات سنگین، به شدت افت کنند. پیش بینی های کارشناسان، حاکی از این است که این افت سهام در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: بر اساس بررسی های خبرنگار بازارنیوز،  روز چهارشنبه 27 شهریور، تعداد بی سابقه و سرسام آور 265 میلیون واحد (معادل 22 میلیارد تومان) از سهام شرکت هپکو، با نازل ترین قیمت ممکن از سوی شخصیت های حقیقی برای فروش قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


تمام سهم هایی که فروش رفته اند، مربوط به شخصیت های حقیقی و سهامدارهای خرد بوده و شخصیت های حقوقی از آینده  سهم با خبر بوده  و اقدامی برای فروش سهام خود نکرده اند.

 



اتفاقات ناگواری که در شرکت هپکو رخ داده، سبب شده که این سهم و بسیاری از سهم های مرتبط با تجهیزات سنگین، به شدت افت کنند. در تصویر  زیر می توانید لیست شرکت ها به همراه میزان افت سهامشان را ببینید. پیش بینی های کارشناسان، حاکی از این است که این افت سهام در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FLN برچسب ها: بورس ، سهام ، هپکو

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بورس سهام هپکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

بیشتر بخوانید: پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

منبع: ورزش 3

انتهای پیام/

کد خبر: 1229593 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب‌وهوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت
  • هشدار پزشکان بدون مرز درباره «پیامدهای فاجعه‌بار» حمله به رفح
  • عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی
  • ۵ «آخرالزمان» کمتر دیده‌ شدۀ کره‌ای؛ از مِه زامبی‌ساز تا زامبی‌ها در چوسان!
  • خرید دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور /با متخلفان برخورد شود
  • فروش میلیاردی دو کد در خوساز
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد