Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:31:33 GMT

خط و نشان کمیته انضباطی قبل از دربی تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۴۵۸

خط و نشان کمیته انضباطی قبل از دربی تهران

رئیس کمیته انضباطی از حضور ناظران کمیته انضباطی به صورت محسوس و نا محسوس و زیر نظر گرفتن تمامی اتفاقات شهرآورد تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرآورد تهران در فصل جاری در شرایطی برگزار می شود که زحمات زیادی برای برگزاری مسابقات از جمله نوع بلیط فروشی، چینش صندلی ها و رعایت ضوابط مربوط به تعداد استاندارد تماشاگران در ورزشگاه صورت گرفته مسلما انتظار این است که شاهد یک شهرآورد خوب، با حضور سالم و بی حاشیه تماشاگران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رکن قضایی فدراسیون در کنار سایر مقامات مسئول در برگزاری مسابقات شهرآورد تکالیفی را بر عهده گرفته است و در همین راستا ناظران کمیته انضباطی به صورت محسوس و نا محسوس تمامی اتفاقات شهرآور را زیر نظر خواهند داشت. در این مسابقه چند ناظر انضباطی حضور خواهند داشت و بخشی از امور انضباطی نیز به ناظران غیر محسوس سپرده شده است. قطعا تعداد زیاد دوربین هایی که در ورزشگاه نصب شده، تمام اتفاقات روی سکوها، قبل، حین و بعدا از مسابقه را رصد می کند.

حسن زاده گفت: هیچ اتفاق انضباطی پنهان نخواهد ماند و رکن قضایی در اولین فرصت ممکن به پرونده شهرآورد رسیدگی خواهد کرد.از مقامات مسئول در هر دو باشگاه بزرگ پایتخت تقاضا دارم که تا شروع بازی از هر گونه مصاحبه یا بیانیه ای که ذهنیت منفی برای هواداران ایجاد کند، خودداری کنند و در مسیر مسابقه مخصوصا آن بخشی که مربوط به تماشاگران می شود، نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس کمیته انضباطی بیان کرد: از عوامل هر دو تیم ، بازیکنان و کادر فنی نیز تقاضا داریم که از هر گونه مصاحبه چالش برانگیز خودداری کرده و در طول مسابقه از رفتارهای تحریک آمیز که موجب انتقال تشنج به سکوها می شود، جدا خودداری کنند. اگر هر گونه انتقاد و پیشنهادی باشد از طریق مسیر قانونی به مبادی ذیر بط از جمله سازمان لیگ اعلام کنند. ضمن اینکه در شهرآورد اخیر حتما رفتارهای پسندیده تماشاگران و حتی عوامل تیم رصد می شود و قطعا مورد تقدیر و پاداش قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: با توجه به پخش تلویزیونی این مسابقه و انعکاس برون مرزی آن، تقاضا داریم که تماشاگران عزیز جایگاه والای تماشاگر ایرانی را به نمایش بگذارند و در دهه دوم محرم که سوگواری سید الشهدا تا اربعین ادامه خواهد داشت با ایجاد فضای مناسب در ورزشگاه از هر گونه رفتاری که مغایر با فرهنگ اسلامی است خودداری کنند.

کد خبر 390270

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دربی تهران دربی پایتخت لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

 بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

دیگر خبرها

  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • استقلال جریمه مالی شد
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • این تصاویر رییس جمهورها را به گونه‌ای که تا به حال ندیده‌اید نشان می‌دهد!