Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@07:00:36 GMT

۳۹عنوان برنامه در استان یزد برگزارخواهد شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۵۰۹

۳۹عنوان برنامه در استان یزد برگزارخواهد شد

یزد – فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت : همزمان با هفته دفاع مقدس ۲هزارو ۴۰۰ برنامه تحت، ۳۹ عنوان برنامه با شعار محوری« ما پیروزیم » با حضورگسترده مردم و مسئولان در سراسر استان برگزارخواهد شد .

رضا پور شمسی درگفتگو با خبر نگارقدس آنلاین با اشاره به تنوع برنامه های هفته دفاع مقدس در استان اظهارداشت: دفاع مقدس رویدادی بی نظیر در سطح جهان بوده وبزرگداشت این هفته نقش مهمی دربیمه کردن ارزش های انقلاب درزمان های مختلف دارد

امسال سی ونهمین سالگرد دفاع مقدس است و به همین منظور ۲هزارو ۴۰۰ برنامه  تحت  ۳۹عنوان برنامه با شعار  محوری« ما پیروزیم » با حضورگسترده مردم و مسئولان در سراسر استان برگزارخواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه هفته دفاع مقدس ۸ روز است و برای این هفته ۸ برنامه شاخص دراستان تعیین شده و برای اجرای این ۸ برنامه شاخص از مردم و مسئولان استانی دعوت به عمل خواهد آمد تا دراین برنامه ها مشارکت فعال داشته باشند .

 پورشمسی با اشاره به دستاوردهای  دفاع مقدس تصریح کرد : حفظ و تداوم روحیه انقلابی بین اقشار مختلف مهمترین رویکرد و دستاورد دفاع مقدس بوده و پس از آن مدیریت انقلابی ، که این نوع مدیریتی تنها فاکتوری است که  مشکلات فعلی کشور را بر طرف می  سازد .

 فرمانده سپاه الغدیراستان خاطر نشان ساخت: ولایت مداری و اطاعت از ولی فقیه ، مهمترین ویژگی های مدیریت انقلابی در کشور بوده و برا ی توسعه روز افزون کشورما به وحدت وهمدلی همه ارکان های نظام نیاز داریم .

دفاع مقدس مختص یک دستگاه و گروه خاصی نبود

پور شمسی خاطر نشان ساخت : دفاع مقدس مختص یک دستگاه و گروه خاصی نبوده و  هیچ کس نمی تواند ادعا کند که دفاع مقدس  را مدیریت و هدایت  کرده  بلکه همه دستگاه ها  در پیروزی  آن نقش داشتند .

 وی با اشاره به برنامه ها ی این هفته دراستان تصریح کرد : شاخص ترین برنامه ها ی این هفته ،برگزاری رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشوردرروز۳۱ شهریوراست که در میدان امام حسین استان یزد برگزار می شود .

پورشمسی با اشاره به عناوین این هشت روز گفت : اولین روز این هفته به نام «قدرت ، توانمندی  و اقتدار نیروهای مسلح» نامگذاری شده ، روز دوم « دانش پژوهی، معرفت  جوانان و سربازان »، روز سوم « رونق تولید ، حمایت مردمی وخود باوری» روزچهارم «بصیرت دشمن شناسی، ولایت مداری دفاع همه جانبه » روز پنجم «شهیدان ، جانبازان، آزادگان، فخرآفرینان » روز ششم «وحدت ملی ،خانواده ، ورزش همگانی»روز هفتم« رزمندگان ،حماسه آفرینان، جهاد گران » روزهشتم که اخرین روز هفته دفاع مقدس است  به نام «فرماندهان، پیشکسوتان ، مسئولان» نامگذاری شده است

 فرمانده سپاه الغدیراستان غبارروبی مزار شهیدان ، برگزاری همایش سربازان نیروهای مسلح، برگزاری همایش جهاد گران و تجلیل از گروه های برترجهاد گر، برگزاری همایش رزمندگان روحانی دوران دفاع مقدس ، گردهمایی والدین معظم شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه ها ی هفته دفاع مقدس در استان ذکر کرد .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس در استان یزد ولایت مداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیمامرکز کرمان، پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان