Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین پیرمؤذن پیش از ظهر شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: استان اردبیل در حوزه صنایع تبدیلی جزو استان‌های فقیر بوده و تنها معدود واحدهای تولیدی استان از این امکانات به روز بهره مند هستند.

به گفته وی یکی از دلایل عمده در عدم فعالیت واحدهای فعال تولیدی در حوزه لبنیات استان اردبیل عدم برخورداری از فناوری‌های روز و تکنولوژی‌های مجهز و استاندارد بوده تا به نوع فعالیت واحدها لطمه زده و به تعطیلی و توقف کارخانه‌ها و یا عدم تولید و استفاده از ظرفیت حداکثری بینجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل راهیابی به بازارهای مهم داخلی و جهانی را مستلزم برخورداری از فناوری‌های نوین دانست و ادامه داد: دستیابی به بازارهای جهانی با تجهیزات استاندارد و در ادامه تولید محصولات کیفی امکان پذیر است.

پیرموذن در خصوص تعطیلی برخی واحدهای فعال استان در بخش صنایع تبدیلی در شهرک‌های صنعتی اردبیل نیز متذکر شد: این واحدها برای آغاز مجدد فعالیت‌های خود نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان هستند

وی یادآور شد: سرمایه گذاری در ایجاد صنایع تبدیلی و ارتقای کیفی انواع تولیدات می‌تواند اردبیل را به یکی از استان‌های پیشرو در حوزه صادرات تبدیل کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به قابلیت‌های متعدد کشاورزی استان و شناخته شدن منطقه به عنوان قطب کشاورزی کشور، باید رشد و راه اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی در این بخش از جمله مهمترین اولویت‌ها شناخته شود.

کد خبر 4724071

منبع: مهر

کلیدواژه: تکنولوژی حسین پیرموذن اتاق بازرگانی اردبیل اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس ماه محرم اربعین 98 شیراز خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام سانحه تصادف گرگان مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رهبر انقلاب فرمودند: در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که به همت مسئولین در این یکی دوساله خیلی از کارگاه‌های تعطیل‌شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند.

کد خبر 846914 منبع: مهر برچسب‌ها کارگران مهارت‌ها شغل خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو