Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:39:28 GMT

کارگاه چوب بری در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۵۴۶

کارگاه چوب بری در آتش سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از دریافت خبر آتش سوزی سوله چوب بری در شهرک صنعتی خاوران، سایت نوآوران، خیابان خیام، ساعت ۱۵:۳۰ ظهر روز گذشته زنگ ایستگاه های ۱۲۱ و ۶۶، ۶۳ را به صدا درآورد و با توجه به احتمال وجود افراد محبوس، آتش نشانان همراه تیم نجات ۱۵ اعزام شدند و برای تامین آب نیز یک دستگاه تریلر تانکر و برای پشتیبانی یک دستگاه بالابر هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا مجریانی معاون منطقه ۸ عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در محل حادثه سوله ای به وسعت حدود ۳۰۰ متر مربع دارای یک نیم طبقه اتاق اسکان کارگری و دفتر کار با کاربری انبار و کارگاه چوب بری دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود به طوری که شعله های آتش در حال سرایت به کارگاههای همجوار بود.

وی افزود: آتش نشانان پس از تقسیم شدن به سه تیم از ضلع جنوبی و شمالی سوله، مشغول عملیات شدند و همزمان با باز کردن در سوله های مجاور به خنک کردن آنها و جلوگیری از رسیدن شعله به آنها پرداختند.

مجریانی تصریح کرد: تیم نجات با جستجوی داخل محل اسکان کارگران از عدم حضور شخص محبوس در آن مطمئن، و پس از جستجو در سوله های مجاور مشغول عملیات شدند.

وی افزود: با توجه به وجود الوارهای چوب که در کارگاه انبار شده بود و قسمتی از باقیمانده آن در معرض رسیدن شعله قرار داشت، آتش نشانان بی درنگ به سرد کردن آنها و خارج کردن آن از سوله اقدام کردند و پس از مهار و کنترل شعله های آتش و وجلوگیری از پیشروی آن، با جابجایی اجناس نیمه سوخته مشغول لکه گیری درمحل حادثه شدند.

معاون منطقه 8 عملیات خاطر نشان کرد: تلاش به موقع نیروهای عملیات برای عدم سرایت به سوله های مجاور که مملو از چوب و تینر بود از بروز خسارات سنگین تر جلوگیری کرد.

وی افزود: نیروهای عملیات پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و تحویل به عوامل انتظامی حاضر و ارائه تذکرات ایمنی لازم به حاضرین، با هماهنگی ستاد فرماندهی به عملیات خود پایان دادند.

علت این آتش سوزی توسط کارشناس علت یابی در حال بررسی است.

کد خبر 4724081

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی مهار آتش سوزی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه اربعین حسینی محسن حاجی میرزایی نیروی انتظامی آتش نشانی سیدابراهیم رئیسی شهر تهران آتش سوزی محسن هاشمی عملیات امداد و نجات دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر بجستان گفت: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در کیلومتر ۳ جاده روستای مزار، امدادگران از پایگاه امداد و نجات شهید مرتضی فرقانی شهرستان بجستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی قاسمی افزود: این حادثه که ساعت ۱۰:۳۰ امروز رخ داد، یک مصدوم داشت که پس از انجام عملیات رهاسازی با همکاری آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شد اما با وجود انجام عملیات احیا، این جوان ۲۱ ساله جان خود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • (ویدئو) عبور قطار شعله‌ور از وسط شهر
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید