Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع افغانستان از بازداشت طراح حمله انتحاری اخیر در ولایت زابل و ۸ مخالف مسلح دیگر در ولایت غزنی خبر داد.

این وزارتخانه امروز (شنبه ۳۰ سنبله/ شهریور) اعلام کرد که در نتیجه عملیاتی در ولایت غزنى، نیروهاى کماندو و قطعات خاص پلیس ۹ عضو طالبان به شمول ۳ تسهیل کننده حملات انتحارى را بازداشت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع افغانستان گفته است که یکی از این تسهیل‌کنندگان حملات انتحاری، مستقیما در حمله انتحارى مرگبار در نزدیکى شفاخانه ولایت زابل دست داشته است.

گفتنی است که انفجار موتر بمب گذاری شده در شهر قلات، مرکز ولایت زابل در تاریخ ۲۸ سنبله/ شهریور، بیش از ۲۰ کشته و ۹۰ زخمی برجای گذاشت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت دفاع افغانستان ولایت زابل افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • پهپاد‌ انتحاری ایرانی ، ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین
  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • پهپاد‌های انتحاری «شاهد» چگونه به ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین تبدیل شدند؟
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم