Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@21:37:02 GMT

نارضایتی مردم از بیمارستان‌ها پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۵۶۵

نارضایتی مردم از بیمارستان‌ها پیگیری می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید نمکی وزیر بهداشت روز گذشته از بیمارستان‌های امام حسین (ع) و فیروزآبادی بازدید کرد.

وی در این خصوص در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«طبق روال مستمر آتی امروز از بیمارستان‌های فیروزآبادی در جنوب شهر تهران و بیمارستان امام حسین (ع) به صورت سرزده بازدید کردم. از نزدیک مسائل را دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موارد رضایتمندی موجب تشویق و قطعا نارضایتی‌ها مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت».

این در حالی است که سعید نمکی روز پنجشنبه هم در پستی توئیتری از برخورد با مافیای فساد در کنکور پزشکی خبر داده بود و آنرا ادامه راه مبارزه با مفاسد عنوان کرده بود.


انتهای پیام/

20 / 20 سعید نمکی وزیر بهداشت بیمارستان نارضایتی مردم پیام تویئتری بیمارستان فیروز آبادی بیمارستان امام حسین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سعید نمکی وزیر بهداشت بیمارستان نارضایتی مردم بیمارستان امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود