Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه در حال گذر از جامعه صنعتی و ورود به جامعه اطلاعاتی هستیم. بشر امروز، هزاره سوم را در حالی آغاز کرد که پیشرفت‌های اعجاب‌آور علمی و فنی وی را احاطه کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، فناوری اطلاعات بنیان‌های جامعه صنعتی را سست کرده تا ستون‌های جامعه اطلاعاتی را برپا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌گونه که گذر از عصر کشاورزی و ورود به عصر صنعت، چالش‌ها و مشکلاتی را برای بشر به وجود آورد گام نهادن به عصر اطلاعات نیز برای بشر چالش زا خواهد بود. اما این بار بشر می‌بایست با چالش‌های عمیق‌تر و قدرتمندتر دست‌وپنجه نرم کند. عصر اطلاعات نیازمند سرعت، انعطاف‌پذیری، نوآوری و… است و سازمان‌های این دوره نیز باید بدین موضوع توجه کنند.

ﺩﺭ ﺍﻳﻦ سازمان‌ها، ﻣﺮﺯﻫﺎی ﺳﻨﺘی ﻋﺼﺮ ﺟﺪﻳﺪ ﺑﺎ سازمان‌های ﭘﻴﭽﻴﺪﻩ، ﭘﻮﻳﺎ ﻭ ﻣﺘﺤﻮﻝ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ. سازمان‌های اﻣﺮوزی و مدیران آن‌ها در محیط‌های ﺑﺴﻴﺎر ﻣﺘﻐﻴﺮ و ﭘﻴﭽﻴﺪه داﺧﻠی و بین‌المللی ﺑﺎ چالش‌های عدیده‌ای از جمله ﻓﺸﺎر ﺑﺮای ﺷﻔﺎﻓﻴﺖ و ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﻳی ﺑﻴﺸﺘﺮ،  ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻣﺎﻟی ﻣﺤﺪود و در ﺣﺎل اﺗﻤﺎم، اﻓﺰاﻳﺶ وﻇﺎﻳﻒ و فعالیت‌ها، ﺗﻐﻴﻴﺮات پرسرعت ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژی و ﻫﺠﻮم راه‌حل‌های ﻣﺪﻳﺮﻳﺘی ﻣﺘﻔﺎوت ﺑﺮای ﺑﻬﺒﻮد وﺿﻌﻴﺖ سازمان‌ها مواجه‌اند.

تنها عامل موفقیت سازمان در عصر اطلاعات کارکنان و مدیران آن هستند. از طرف دیگر چشم‌انداز سازمان از طریق تصویرپردازی از آینده مطلوب درصدد است که کارکنان و مدیران سازمان را در جهت تحقق آن بسیج کند؛ بنابراین مدیران این دوره نیازمند هوشمندی، تخصص و دید وسیع‌تری برای مقابله با چالش‌های فراروی خود خواهند بود. دوره‌های MBA و DBA در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برای پاسخ به این نیاز ایجاد شده‌اند.

این دوره­‌ها باعث ارتقاء و افزایش دانش مدیران می‌شود و همچنین برای ایجاد و توسعه مهارت‌های لازم جهت فعالیت در دنیای رقابتی کسب‌وکار نیز بسیار ضروری است. اگرچه دلایل تعدادی از متقاضیان شرکت در دوره‌های MBA و DBA مادی و ناظر برافزایش درآمد خود است، اما دلایل بااهمیت دیگری نیز در این خصوص وجود دارد که از آن جمله می‌توان به بسط فرصت‌های شغلی، پیشبرد حرفه فعلی و گسترده نمودن شبکه‌های ارتباطی شخصی اشاره کرد.

بر این اساس، مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تلاش دارد با استفاده از اساتید مجرب و متخصص نسبت به گسترش فعالیت‌های بین‌رشته‌ای اقدام کرده و از طریق کمک به توسعه دانش و مهارت­‌های مدیریتی در بین فعالین حوزه کسب‌وکار، پیوند مناسبی بین دانش فنی و مهارت کسب‌وکار در کشور برقرار کند. شایان‌ذکر است در پایان دوره از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، گواهینامه معتبر با قابلیت ترجمه رسمی و با تائید وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری اعطاء خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت fmut.ir  مراجعه کرده و یا با تلفن‌های ۸۸۳۳۹۶۵۷ الی ۵۹ تماس حاصل فرمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دوره MBA دانشگاه تهران دوره DBA

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6089765

دیگر خبرها

  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو