Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر محمدتقی نظرپور، در برنامه تلوزیونی پرسشگر با اشاره به وضعیت خوابگاهها در آستانه آغاز سال تحصیلی گفت: حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار متر مربع فضای خوابگاهی و یک میلیون و ۸۰۰ هزار مترمربع فضای سلف سرویس دانشگاهی داریم. ضرورت دارد با شروع سال تحصیلی اشکالات خوابگاهها و سلف سرویس ها مورد توجه قرار گرفته و برطرف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرپور با اشاره به اولویت تعمیرات اساسی فضاها بویژه در تابستان گفت: تعمیرات اساسی همه ساله مطرح است. حدود ۵.۴ درصد بودجه کل کشور در حوزه عمرانی به وزارت علوم تخصیص یافته که نسبت به ۱۲ میلیون متر مربع فضای مجموعه آموزش عالی، مقداری کم است. ۷۸۶ میلیون تومان اعتبار برای تجهیزات محوطه سازی و تعمیرات اساسی اختصاص یافته که عدد کمی است و انتظار داریم قبل از تابستان در اختیار دانشگاه‌ها قرار بگیرد.

معاون اداری مالی وزارت علوم ادامه داد: حدود ۲۰ درصد این اعتبار را در اختیار داریم. با اینحال دانشگاه‌ها برای آماده سازی فضای خوابگاهی از هزینه های دیگر خود صرف کرده اند و نگران خوابگاه ها و سلف سرویس ها در آغاز سال تحصیلی نخواهیم بود.

وی افزود: هفته گذشته روسای دانشگاه‌ها جلسه ای با دکتر نوبخت داشتند و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تغذیه دیده شد. ۱۰۰ میلیارد تومان هم برای تعمیرات سلف سرویس دیده شده است که باید تشکر کرد. بروزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی نیز ضروری است.

کد خبر 4723950 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری معاونت اداری مالی وزارت علوم دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های ایران سازمان سنجش دانشگاه تهران دانشگاه علامه طباطبایی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی منصور غلامی ثبت نام دانشجویان مسعود سلیمانی کنکور 98 حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

به گزارش ایسنا، استاندار آذربایجان شرقی نیز اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده را به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه سال جاری منوط کرد. 

مالک رحمتی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد فوق الذکر به بهره برداری برسد. 

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

جاده فعلی ایلخچی در مسیر تبریزـ آذرشهر  با ۵۲ هزار تردد خودرویی در شبانه‌روز پرترددترین محور ارتباطی استان بعد از آزاد راه شهید کسایی است.

با توجه به موقعیت شهر ایلخچی در مسیر شریان ارتباط اصلی استان‌های آذربایجان شرقی ـ آذربایجان غربی و کردستان و از طرفی استقرار صنایع و کارخانه‌ها از جمله شهرک‌های صنعتی موجود در منطقه، ترافیک فزاینده بین شهری در مسیر تبریز ـ آذرشهر را افزایش داده و در شهر ایلخچی ایجاد گره ترافیکی سنگینی را در طول شبانه روز موجب می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی