Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:21:25 GMT

بازیکنان استقلال و پرسپولیس مراقب باشند اخلاق را نبازند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۳۰۲

بازیکنان استقلال و پرسپولیس مراقب باشند اخلاق را نبازند

عباس محمدرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص دربی نودم که سی‌ویکم شهریورماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: شرایط دو تیم یکسان است، هر دو مربی‌ها به تازگی به استقلال و پرسپولیس آمده و بازیکنان جوانی هم به این دو تیم پیوسته‌اند. 

وی تأکید کرد: برخی بازیکنان استقلال، جوان هستند و شاید این اولین‌بار است که دربی را تجربه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور حتم آنها تعداد ۱۰۰ هزار تماشاگر را هم در ورزشگاه ندیده‌اند و این می‌تواند در روند فنی آنها تأثیرگذار باشد البته استقلال بازیکنان باتجربه هم دارد که بارها دربی را لمس کرده و می‌دانند که شرایط این دیدار چگونه است بنابراین آنها نمی‌توانند کمک مؤثری به بازیکنان جوان داشته باشند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه نتیجه‌ای در این دیدار رقم خواهد خورد؟ گفت: امیدوارم قبل از اینکه به دنبال نتیجه باشیم، اخلاق را نبازیم. با توجه به حساسیتی که این دیدار دارد، بازیکنان کمی از شرایط معمول خارج می‌شوند که این می‌تواند بر روی عملکرد دو تیم تأثیرگذار باشد البته عملکرد مدیران دو باشگاه هم بی‌تأثیر در نتیجه نیست. امیدوارم تا شروع دربی، پیشکسوتان هم به تمرین آمده، با بازیکنان صحبت کرده و تجربیات خود را از دربی در اختیار بازیکنان جوان قرار دهند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در دربی باتجربه‌ها، تأثیر فراوانی در دو نتیجه دارند، آنها هم می‌توانند بازی را به جنجال بکشند و هم می‌توانند آرامش را به هم‌تیمی‌های خود منتقل کنند؛ بنابراین نقش آنها در این بازی بسیار پررنگ است و می‌توانند وظایف خود را به خوبی در زمین انجام دهند.

کد خبر 4718024

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس محمدرضایی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال دربی کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد

برای اولین بار بعد از 9 سال، تیم پرسپولیس در یک بازی رسمی داخلی 4 گل دریافت کرد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حالی برابر تیم آلومینیوم اراک 4 گل خورد که قبلا در سالهای اخیر تیمی بود که در گل خوردن امساک داشت. در مجموع مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، پرسپولیس 4 سال بود که برابر رقبای داخلی 4 گل نخورده بود.

آخرین بار در سال 1394 و در مسابقات لیگ پانزدهم حرفه ای تیم پرسپولیس برابر یکی از رقبای خود 4 گل دریافت کرد. در بازی پرسپولیس و سپاهان در دور رفت، قرمزپوشان در حالی که بازی خوبی هم به نمایش گذاشتند، برابر تیم سپاهان در اصفهان با نتیجه 4-2 بازنده شدند.

از آن زمان به بعد پرسپولیس تیمی بود که کم گل می خورد و خوب از اندوخته اش دفاع می کرد اما این بار پرسپولیس 4 گل خورد و نتیجه ای عجیب ثبت کرد. نتیجه ای که قبلا برای پرسپولیس خیلی عجیب نبود و قبل از این 9 سال برابر صبای قم، استقلال اهواز، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، پاس تهران، ابومسلم مشهد و.... 4 گل خورده بود. 

قبلا پرسپولیس تساوی 3-3 را چند بار تجربه کرده بود. در همین مسابقات لیگ حرفه ای ایران، پرسپولیس برابر تیمهایی مثل فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان و مس کرمان به تساوی 3-3 رسیده است. اما نتیجه 4-4 نتیجه ای بود که در تاریخ بازیهای پرسپولیس هیچ گاه ثبت نشده است. استقلال، رقیب بزرگ تیم پرسپولیس یک بار تساوی 4-4 را تجربه کرده است و برابر همنام خوزستانی خود یعنی تیم استقلال خوزستان با نتیجه 4-4 متوقف شده است.

فوتبال ایران سابقه تساوی پرگلتر را هم دارد و تیمهای سایپا و فولاد خوزستان یک بار در مسابقات لیگ دهم حرفه ای به تساوی عجیب و غریب 5-5 رسیدند. در آن دوره لیگ برتر ایران پرگل ترین مسابقات تمام ادوار خود را به چشم دید و روزگار عجیبی بر فوتبال ایران با ثبت بازیهای پرگل حاکم شده بود. هرچند بعدها فوتبال ایران کم گل شد اما ثبت تساوی 4-4 پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک خاطره بازیهای پرگل آن دوران را زنده کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد