Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@08:20:40 GMT

شرایط پذیرش دوره MBA و DBA در دانشکده مدیریت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۳۳۸

امروزه درحال گذر از جامعه صنعتی و ورود به جامعه اطلاعاتی هستیم. بشر امروز، هزاره سوم را درحالی آغاز كرد كه پیشرفتهای اعجاب آور علمی و فنی وی را احاطه كرده است. فناوری اطلاعات بنیانهای جامعه صنعتی را سست كرده تا ستونهای جامعه اطلاعاتی را برپا كند. همانگونه كه گذر از عصر كشاورزی و ورود به عصر صنعت، چالشها و مشكلاتی را برای بشر به وجود آورد گام نهادن به عصر اطلاعات نیز برای بشر چالش زا خواهد بود اما این بار بشر می بایست با چالشهای عمیق تر و قدرتمندتر دست و پنجه نرم كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر اطلاعات نیازمند سرعت، انعطاف پذیری، نوآوری و… است و سازمانهای این دوره نیز باید بدین موضوع توجه كنند.

ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺳﺎﺯﻣان‌ها، ﻣﺮﺯﻫﺎﻱ ﺳﻨﺘﻲ ﻋﺼﺮ ﺟﺪﻳﺪ ﺑﺎ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻬﺎﻱ ﭘﻴﭽﻴﺪﻩ، ﭘﻮﻳﺎ ﻭ ﻣﺘﺤﻮﻝ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ . ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎی اﻣﺮوزی و مدیران آنها در ﻣﺤﻴﻂ ﻫﺎی ﺑﺴﻴﺎر ﻣﺘﻐﻴﺮ و ﭘﻴﭽﻴﺪه داﺧﻠﻲ و ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻠﻲ ﺑﺎ ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎی ﻋﺪﻳﺪه ای از ﺟﻤﻠﻪ ﻓﺸﺎر ﺑﺮای ﺷﻔﺎﻓﻴﺖ و ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﻳﻲ ﺑﻴﺸﺘﺮ، ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻣﺎﻟﻲ ﻣﺤﺪود و در ﺣﺎل اﺗﻤﺎم ،اﻓﺰاﻳﺶ وﻇﺎﻳﻒ و ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎ ،ﺗﻐﻴﻴﺮات ﭘﺮ ﺳﺮﻋﺖ ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژی و ﻫﺠﻮم راه ﺣﻞ ﻫﺎی ﻣﺪﻳﺮﻳﺘﻲ ﻣﺘﻔﺎوت ﺑﺮای ﺑﻬﺒﻮد وﺿﻌﻴﺖ ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ ﻣﻮاﺟﻪ اﻧﺪ.

تنها عامل موفقیت سازمان در عصر اطلاعات كاركنان و مدیران آن هستند. از طرف دیگر چشم انداز سازمان از طريق تصوير پردازي از آينده مطلوب درصدد است كه كاركنان و مديران سازمان را در جهت تحقق آن بسيج نمايد. بنابراین مدیران این دوره نیازمند هوشمندی، تخصص و دید وسیعتری برای مقابله با چالشهای فراروی خود خواهند بود. دوره‌های MBA و DBA در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برای پاسخ به این نیاز ایجاد شده اند.

این دوره­‌ها باعث ارتقاء و افزایش دانش مدیران می گردد و همچنین برای ایجاد و توسعه مهارت های لازم جهت فعالیت در دنیای رقابتی کسب و کار نیز بسیار ضروری است. اگرچه دلایل تعدادی از متقاضیان شرکت در دوره های MBA و DBA مادی و ناظر بر افزایش درآمد خود است، اما دلایل با اهمیت دیگری نیز در این خصوص وجود دارد که از آن جمله می توان به بسط فرصت های شغلی، پیشبرد حرفه فعلی و گسترده نمودن شبکه های ارتباطی شخصی اشاره نمود.

بر این اساس، مرکز آموزش های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تلاش دارد با استفاده از اساتید مجرب و متخصص نسبت به گسترش فعالیت های بین رشته ای اقدام نموده و از طریق کمک به توسعه دانش و مهارت­های مدیریتی در بین فعالین حوزه کسب و کار، پیوند مناسبی بین دانش فنی و مهارت کسب و کار در کشور برقرار نماید. شایان ذکر است در پایان دوره از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، گواهینامه معتبر با قابلیت ترجمه رسمی و با تایید وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری اعطاء خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت fmut.ir مراجعه نموده و یا با تلفن‌های ۸۸۳۳۹۶۵۷ الی ۵۹ تماس حاصل فرمایند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروانه سلحشوری هپکو اراک بانک مرکزی دانشجوی قلابی استقلال پرسپولیس تابناک دانشکده مدیریت دانشگاه تهران پروانه سلحشوری هپکو اراک بانک مرکزی دانشجوی قلابی استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری از ثبت نام بیش از هزار و ۹۰۰ نفر در این مرحله از آزمون خبر داد و گفت: جشنواره امسال به سه صورت تلفنی، مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

فلاح خوش مشرب، افزود: همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: از هزار و ۶۱۹ نفر که در این مرحله شرکت کرده اند ۸۰۰ نفر بانوان و ۸۱۹ نفر آقایان هستند، همچنین ۱۷۶ نفر در بخش اذان، ۳۴۶ نفر در بخش حفظ جزء ۳۰، ۴۷ نفر در مداحی، ۵۴۶ نفر در بخش قرائت و ۴۴۶ نفر در بخش تفسیر حضور دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • زمین توان پذیرش رفاه مصنوعی را ندارد
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی