Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@06:18:29 GMT

برانکو: تمام پولم را می‌خواهم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۴۱۹

ساعت 24-سرمربی سابق الاهلی عربستان تاکید کرد که قرارداد او یک طرفه فسخ شده و همه مبلغ فسخ قراردادش را که ۷ میلیون ریال سعودی است می‌خواهد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که روزهای بسیار خوبی را در طول چهار فصل حضورش برای  سرخ پوشان پایتخت رقم زده است، در حالی که کمتر کسی انتظارش را داشت تنها سه هفته درلیگ عربستان دوام آورد و نتوانست در الاهلی عربستان عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی کروات تنها ۵ بازی هدایت الاهلی را برعهده داشت که نتیجه آن دو پیروزی، دو شکست و یک تساوی بود و همین باعث شد تا در نهایت تنها بعد از چند هفته از کار برکنار شود.

برانکو تاکید کرد که قرارداد او یک طرفه فسخ شده و همه مبلغ فسخ را مطابق قرارداد می‌خواهد.
او به dmcnews گفت: هنوز باشگاه الاهلی مبلغی را بعد از فسخ قرارداد به من نداده است. باید با مدیران باشگاه در این باره صحبت کنم. قرارداد من یک طرفه فسخ شده و همه مبلغ ۷ میلیون ریال را بابت فسخ می‌خواهم.
برانکو بعد از اخراج از هدایت الاهلی عربستان هدایت تیمی را برعهده نگرفته است و خبرهای درباره احتمال حضور دوباره او در فوتبال چین و ایران به گوش می‌رسد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر پس از حضور در دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک: می‌خواهم بلیت فصل دورتموند را بخرم! (زیرنویس فارسی)

در جریان دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جیمی کرگر که به عنوان مفسر ورزشی در ورزشگاه حضور داشت در میان جایگاه اصلی تماشاگران دورتموند موسوم به دیوار زرد حاضر شد.

دانلود (2.9MB)

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر پس از حضور در دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک: می‌خواهم بلیت فصل دورتموند را بخرم! (زیرنویس فارسی)
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟