Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:01:47 GMT

یادواره شهدای زن در کردستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۴۲۳

یادواره شهدای زن در کردستان برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان روز شنبه در نشست خبری با اشاره به پیش بینی اجرای ۲۰۰ برنامه متنوع ازسوی بسیج جامعه زنان استان در هفته دفاع مقدس اظهارداشت: برگزاری یادواره شهدای زن استان یکی از برنامههای شاخص این هفته است که در راستای آشنایی بیشترآحاد مختلف جامعه بویژه نسل آینده ساز کشور با بانوان شهیده استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بتول سرکانی افزود: در طول دوران دفاع مقدس ملت ایران با تمام از آب و خاک و ناموس کشور دفاع کرده و اجازه ندادند حتی یک وجب ازخاک ایران به دست دشمنان بیفتد و دراین راه زنان دوشادوش مردان با حضور مستقیم و غیرمستقیم خود نقش مهمی ایفا کردند لذا باید آحاد جامعه بخصوص جوانان با این زنان و فداکاری آنان آشنا شوند.

وی یادآور شد: برپایی نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس و نقش زنان در ستاد پشتیبانی جبهه‌های جنگ، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در شهرستان‌ها، برگزاری محافل انس با قرآن و دیدار با خانواده‌های شهدای زن و نواختن زنگ ایثار و مقاومت از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوع هشت سال دفاع مقدس و بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری سلسله نشست‌های ازدواج آسان برای دختران، برگزاری مسابقات قرانی طرح سراج و برگزاری نشست‌های خودباوری، رونق تولید و اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

وی اظهار داشت: در این هفته همچنین اجرای طرح ندای فطرت در مهدهای کودک بسیج جامعه زنان استان، دیدار با بانوانی که همسران جانباز بالای ۵۰ درصد دارند، برپایی نمایشگاه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی،برگزاری ایستگاه‌های سلامت، افتتاح کتابحانه ندای فطرت و برگزاری نشست‌های مقابله با مد و مدگرایی پیش بینی شده است.

سرکانی با بیان اینکه بجز این تعداد برنامه، اقدامات و فعالیت های متنوع دیگری نیز در این هفته در سطح استان برگزار می‌شود از اصحاب رسانه خواست، بسیج جامعه زنان را در زمینه انعکاس برنامه‌های حوزه زنان یاری دهند.

استان کردستان پنج هزار و ۴۰۰ شهید والامقام تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است که ۵۶۲ نفر از این تعداد را زنان شهیده تشکیل می‌دهند.

از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر امسال به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

۷۳۴۸ / ۳۰۳۴ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهدا سنندج هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب