Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@23:30:58 GMT

نفوذ سامانه بارشی و کاهش دما از امشب

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۴۴۴

نفوذ سامانه بارشی و کاهش دما از امشب

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمد اسدی با اشاره به استقرار هوای گرم و افزایش دما آسمان استان را تا بعدازظهر امروز عمدتا صاف تا نیمه ابری اعلام کرد.

وی افزود: از بعدازظهر امروز آسمان استان در ارتفاعات و دامنه ها وزش باد گرم از شب ابری واز سمت غرب نیز همراه با وزش باد گاهی نسبتا شدید ،بارندگی ،کاهش دما و رعد و برق پراکنده همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: فردا یکشنبه آخرین روز از فصل تابستان آسمان استان ابری در ارتفاعات ابری و مه آلود همراه با بارندگی وزش باد نسبتا شدید ،کاهش محسوس دما و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه این وضعیت جوی تا پایان یکشنبه در استان ادامه دارد،افزود: از شب هم کاهش ناپایداری در استان پیش بینی می شود.

اسدی گفت:دوشنبه و سه شنبه بویژه در غرب استان نیز  همچنان بارش پراکنده و کاهش دما خواهیم داشت .

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رعد و برق معاون وزش باد هواشناسی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزش باد شدید در تهران


به گزارش خبرگزاری  صداوسیما، از تهران به نقل از اداره کل هواشناسی استان، آسمان آستان امروز قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید، گاهی رگبار پراکنده در ارتفاعات، افزایش ابر و گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. 
از بعدازظهر امروز تا فردا به تدریج کاهش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید مورد انتظار می‌باشد. 
همچنین با عبور موج دیگری از روز دوشنبه تا چهارشنبه آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعدوبرق، در نقاط مستعد تگرگ و گاهی وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط با خیزش موقت گردوخاک و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • ورود سامانه بارشی به مازندران
  • ورود سامانه‌ای ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • سامانه بارشی جدید امشب وارد خوزستان می‌شود
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران
  • هشدار وزش باد شدید در تهران
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • سامانه بارشی تا دوشنبه از البرز خارج می‌شود