Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از مشرق، سردار دریادار علی فدوی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم یادواره سردار شهید اکبر آقابابایی هرندی در شهر هرند اظهار داشت: این ایام، ایام سوز و اندوه اهل بیت (ع) است و همه دل‌های مشتاق اهل بیت (ع) در این ایام سوگوار هستند.

وی تصریح کرد: روز عاشورا مصیبت‌های بسیار زیادی بر خاندان رسول الله (ص) وارد شد و امیدواریم با ظهور حجت خدا همه دلدادگان حضور او دلشاد شوند و وعده‌ای که حضرت امام (ره) دادند مبنی بر اینکه ان‌شاالله این انقلاب را به صاحب اصلی آن تحویل دهیم محقق شود و شیرینی وعده خداوند را همه مردم بچشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بیش از 40 سال از این که دلدادگان این راه در انقلاب اسلامی و در جمهوری اسلامی ایران عزت و افتخار و استقلال را برای خود به ارمغان آورده‌اند می‌گذرد. بیش از 40 سال است انقلاب حق اسلامی توسط حضرت امام صورت گرفته است و امت نیز به دنبال امام خود به راه افتاده‌اند و رهنمودهای او را در سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه در طول این سال‌ها همه دشمنان انقلاب به صورت متحد به مقابله با جبهه حق برخاسته‌اند و هیچ موازنه میان جبهه حق و باطل وجود ندارد، تصریح کرد: دشمنان بیش از 40 سال است که با جبهه حق در حال مبارزه هستند و علی‌رغم 40 سال دشمنی و شرارت، این جبهه هست که با اقتدار و با صلابت و با شجاعت و سرافراز ایستاده است و هر روز جبهه باطل آثاری از فلاکت و از بین رفتگی از خود نشان می‌دهد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سردار فدوی صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا میرحاجتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مراسم سالگرد تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان بیان کرد: امروزه هر آنچه صلابت و اقتدار داریم از سرچشمه جوشان دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: ایران به خاطر موقعیت جغرافیایی و منابع عظیمی که دارد، همواره مورد طمع خیلی قدرت‌ها بوده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با ظهور و حضور خود در این سرزمین، برای اولین بار اجازه نداد که دشمنان این آب و خاک منابع و ثروت این جغرافیای غنی را به یغما ببرند و به همین دلیل است که یک لحظه از دشمنی و یورش به این ملت و مملکت دریغ نورزیدند.

سردار میرحاجتی اظهار کرد: شهدا کار خودشان را کردند و با تقدیم جانشان از این نظام، انقلاب و میهن دفاع کردند و رسالت امروزه ما در مقابل خون پاک آنها این است که در هر سنگری که هستیم برای اعتلای مملکت تلاش کنیم.

وی گفت: خوزستان قطب کشاورزی کشور است و دارای بیشترین و بهترین منابع طبیعی و خدادادی است و این همه ظرفیت وظیفه مردم را دوچندان می‌کند که در راه خودکفایی محصولات کشاورزی با اتکا به دانش و بینش انقلابی و جهادی‌تان تلاش کنند.

کد خبر 6099550

دیگر خبرها

  • تصاویری از بنرهای تبلیغاتی شانا و امنا در سطح شهر تهران /از لیست‌های دیگر خبری نیست
  • فیلم/ حضور قالیباف در نمایش وحدت جبهه انقلاب
  • عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • اعتراف مقام آمریکایی درباره ایران به روایت سردار فدوی
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟