Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این دیدار ساعت ۱۶:۳۰ امروز و در زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار می‌شود که مهدی تاج که برای افتتاح زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه به ارومیه سفر کرده است از نزدیک از این بازی نیز دیدن خواهد کرد.  

هم‌اکنون تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته پنجم رقابت‌های دور رفت لیگ دسته یک کشور با سه برد، یک باخت، یک تساوی، پنج گل زده، سه گل خورده و کسب ۱۰ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم قشقایی‌ شیراز نیز با یک برد، یک مساوی، سه باخت و کسب پنج امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفته است.

آبان ماه سال گذشته تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در هفته یازدهم دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در زمین خود با نتیجه ۲ بر یک مقابل قشقایی شیراز به پیروزی رسیده بود.

در حال حاضر مجوز بازی در ورزشگاه تختی ارومیه تنها برای دیدار امروز /هفته ششم/ صادر شده و باید نواقص این ورزشگاه به‌زودی برطرف شود تا این تیم بتواند در بازی‌های آتی نیز میزبان حریفان دسته یکمی خود باشد.

فوتبال شهر ارومیه سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ این شهر در لیگ دسته یک کشور جان تازه‌ای به خود گرفته است ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان آذربایجان‌غربی است.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در فصل گذشته با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

۷۱۵۶/۶۱۸۵/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ورزشی سازمان لیگ فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است

علی باقری معاون سیاسی ورارت امور خارجه که برای شرکت در نشست معاونان و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس به مسکو سفر کرد، در حاشیه این نشست، با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند‌جانبه‌گرایی است.

طرف چینی در این دیدار ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم. 

این مقام ارشد چین افزود: چین بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است. در ادامه طرفین به بحث و بررسی درباره موضوعات مورد علاقه پرداختند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان