Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: پیش بینی برای حضور بانوان در شهرآورد ۹۰ در ورزشگاه آزادی انجام نشده است.

به گزارش ایسنا، سردار رحیمی در حاشیه برگزاری رزمایش مهر ایمن شهر ایمن در جمع خبرنگاران گفت: در سالهای اخیر توجه ویژه‌ای به سرویس مدارس انجام شده چرا که سرویس مدارس ارتباط زیادی با امنیت فرزندان ودانش آموزان ما دارد لذا باید ایمنی سرویس مدارس جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر نقش پررنگ مدیران مدارس در حوزه‌ سرویس مدارس گفت: مدیران مدارس باید در چند مورد از جمله صلاحیت رانندگان سرویس مدارس اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد:‌ قطعا سلامت خودروی سرویس مدارس با توجه به مبالغ کلانی که پرداخت می‌شود باید خودرویی باشد که از ایمنی و سلامت کامل برخوردار باشد. ما نیز در حوزه‌ی نظارت به طور جد پیگیر این موارد هستیم و آموزش را نیز با جدیت دنبال می‌کنیم.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره‌ی برگزاری رزمایش مهر ایمن شهر ایمن نیز گفت: امروز به منظور ایجاد آمادگی هر چه بیشتر این رزمایش برگزار شد و دستگاه‌های مرتبط نیز در آن مشارکت داشتند. این رزمایش نشان هم افزایی و آمادگی مهر ایمن است که با اقتدار و نظم فضا برای فراگیری علم  و دانش و آموزش ایجاد خواهد شد.

رحیمی در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری شهرآورد ۹۰ در تهران نیز گفت: بلیط فروشی این بازی به صورت الکترونیک انجام خواهد شد و همه علاقمندان باید بلیط‌های خود را به صورت الکترونیک تهیه کنند. هیچ پیش بینی برای فروش بلیط در ورزشگاه نشده و همه علاقمندان پس از تهیه بلیط حتما باید به همراه بلیط و کارت ملی خود به ورزشگاه مراجعه کنند. قطعا ازدحام مقابل درب ورزشگاه توسط افرادی که بلیط تهیه نکردند سودی ندارد.

وی در خصوص حضور بانوان نیز گفت: برای شهرآورد نودم پیش بینی حضور بانوان نشده لذا از بانوان استدعا دارم که این نکته را مورد توجه قرار دهند. امیدواریم با تمهیدات خوبی که اندیشیده شده شاهد شهرآورد خوبی باشیم.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص شناور شدن ساعت کار کارمندان نیز گفت: در ارتباط با شناور شدن ساعت کار کارمندان حداقل در پانزده روز نخست مهر ماه پیشنهاد خود را ارائه کردیم اما  تصمیم گیری در این خصوص در اختیار دولت است. ما پیشنهادمان  در راستای کاهش ترافیک در این ایام است که پیشنهاد خود را یک هفته است که ارائه کرده‌ایم و منتظر پاسخ هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرآورد 90 حضور بانوان در ورزشگاهها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس

در حالی که طرح رایگان شیر مدارس بعد از سال‌ها توقف در اجرا در سال تحصیلی جاری با دستور رئیس جمهور اجرایی شد؛ اما تولیدکنندگان محصولات لبنی از تاخیر در پرداخت تعهدات ابراز گلایه می‌کنند و برای حل مشکل پیشنهاداتی ارائه داده‌اند.

سید محمدرضا بنی طبا - سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی - در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح رایگان شیر مدارس گفت: این طرحی که بعد از سال‌ها توقف با دستور مستقیم رئیس جمهور اجرایی شد یکی از خدمات خوب دولت بود که انتظار می رود همه دستگاه ها در اجرای درست آن کوشا باشند.

بنی طبا با اشاره به اینکه طرح شیر رایگان مدارس در برنامه هفتم مصوب شده و امیدواریم این طرح در سال آتی تحصیلی تداوم داشته باشد، گفت: می‌دانیم دولت در تامین منابع و توسعه طرح به تمام مقاطع تحصیلی با مشکل مواجه است و بر همین اساس پیشنهاد صنایع لبنی این است که تامین منابع طرح از محل مالیات بر ارزش افزوده کارخانه‌هایی که در این طرح مشارکت دارند، تامین شود.

سخنگوی انجمن صنایع لبنی ضمن گلایه از کندی روند انجام تعهدات گفت: علی رغم همکاری بسیار خوب و پیگیرانه وزارت آموزش و پرورش و نیز تصویب منابع در کمیسیون تلفیق اما گزارش‌هایی که از تولیدکنندگان دریافت کرده‌ایم حکایت از آن دارد که مطالبات حدود ۳۰۰ تولید کننده در این طرح منتظر تصمیم سازمان برنامه و بودجه و ریاست این سازمان قرار دارد.

بنی طبا با اشاره به اینکه تولیدکنندگان خود تعهداتی نسبت به دامداران و تامین کنندگان شیرخام دارند، عنوان کرد: بخشی از مطالبات مرحله اول توزیع شیر رایگان انجام شده، اما مراحل بعدی با وجود انجام تعهدات از سوی تولیدکنندگان هنوز در پیچ و خم تصمیمات دولتی و بروکراسی اداری است و این در حالی است که هر روز تاخیر در انجام تعهدات منجر به کاهش انگیزه تولیدکنندگان برای مشارکت در این طرح خواهد شد.

سخنگوی انجمن صنایع لبنی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان در اجرای این طرح با کمترین حاشیه سود ورود کردند و وزارت آموزش و پرورش هم همکاری بسیار خوبی در اجرا و پیگیری مطالبات تولیدکنندگان داشته خواست هر چه زودتر نسبت به تخصیص منابع قانونی مصوب اقدام و شعار حمایت از تولید را در عمل نشان داده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود