Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر رهنما رئیس هیات کشتی استان سمنان گفت : این مسابقات روز‌های ۲۸ و ۲۹ شهریور به میزبانی سالن دانشگاه علمی کاربردی رسول اکرم (ص) دامغان برگزار شد که در پایان رقابت ها، پس از دامغان تیم‌های مهدیشهر، گرمسار و سمنان با کسب ۱۷۱، ۱۴۹ و ۱۳۳ امتیاز دوم تا چهارم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : در وزن ۵۷ کیلوگرم این رقابت ها، امیرعلی جلالی از دامغان، احمدرضا خلیلی از سمنان و مراد دشتبانی از مهدیشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

رهنما اظهار داشت: در وزن ۶۱کیلوگرم این مسابقات، محمد سراج از سمنان، سیدمحمد محمودی از دامغان و علی بوربور از گرمسار جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیات کشتی استان سمنان خاطر نشان کرد: در وزن ۶۵ کیلوگرم پیام بذری از سمنان امین قائمی از شاهرود و حسین عباسی از دامغان به ترتیب حائز عناوین برتر شدند.

رهنما گفت: در وزن ۷۰کیلوگرم هم قاسم عبدی از سرخه و سیدمجتبی حیدریه از مهدیشهر اول و دوم شدند و رضا زندی و محمد نبی زاده به صورت مشترک سوم عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

در باره نتایج وزن ۷۵ کیلوگرم هم گفت: علی بهارستانی، امید سراوان و محمدرضا کوچکی اول تا سوم، ودر وزن ۸۶کیلوگرم سید سعید عبادی، مسعود باقری پور و عرفان طاهر نژاد عناوین برتر را بدست آوردند.

رهنما اضافه کرد: منوچهر خالقی، مجید گرزالدین و حسین سالاروند در وزن ۹۲ کیلوگرم این رقابت‌ها اول تا سوم شدند و در وزن ۹۷ کیلوگرم هم سعید علایی، ابوالفضل کلانژاد و سیاوش جهان آرا مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. 

او اضافه کرد: یاسر نوروزی، مظفر فتحعلیان و حمیدرضا مغانی برندگان وزن ۱۲۵کیلوگرم شدند.

انتهای پیام/ح

رقابت‌های کشتی با شرکت ۱۲۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تانک روس قهرمان شد و غش کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور روسیه با برگزاری دیدار‌های نهایی ۶ وزن المپیکی برگزار شد و در وزن ۹۷ کیلوگرم عبدالرشید سعدالله‌یف توانست به عنوان نخست برسد. البته او که در فینال ۴-۰ از علیخان جبراییلوف عقب افتاده بود و به سختی پیروز شد، به دلیل فشار زیادی که تحمل کرد، پس از مسابقه در کنار تشک از حال رفت و دقایقی روی زمین دراز کشیده بود.

سعدالله‌یف به دلیل مخالفت کمیته بین‌المللی المپیک، قادر به حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک نبود و تاکنون حضور او در المپیک منتفی است مگر آنکه فدراسیون کشتی روسیه بتواند با رایزنی این کشتی گیر را به المپیک برساند. 

همچنین ماه گذشته، سرویس مطبوعاتی فدراسیون کشتی روسیه گزارش داد که کمیته بین‌المللی المپیک سعدالله‌یف را از شرکت در مسابقات باکو منع کرد.

سعدالله‌یف که برای ششمین بار قهرمانه روسیه شد در صحبت‌هایی گفت: اگر من به المپیک برسم، هواداران آنجا عبدالرشید کاملاً متفاوتی را خواهند دید. تمام تلاشم را خواهم کرد و هر چه در توان دارم روی تشک خواهم گذاشت تا قهرمان شوم. امسال اولین سالی است که بعد از مدت‌ها حضور کامل و مستمری روی تشک داشتم.

فدراسیون کشتی روسیه اعلام کرده به این حکم اعتراض خواهد کرد و تلاش می‌کند این حکم تغییر کند. خود سعدالله‌یف نیز این محرومیت را ناعادلانه و غیرمنتظره خواند، چون قبلاً در وضعیت بی‌طرف کشتی گرفته بود.

سعدالله‌یف در مجموع ۵ طلا و یک نقره جهان و ۲ طلای المپیک در کارنامه خود دارد و به دنبال حضور سوم در المپیک است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه