Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@06:17:38 GMT

تئاتر مستند در بوته نقد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۹۸۳

به گزارش ایلنا، تئاتر مستقل تهران که این روزها رپرتوار «عصر تجربه» را برگزار می‌کند، قصد دارد در راستای ارتقای نقد تئاتر، نخستین جلسه نقد و بررسی آثار این رپرتوار را برگزار کند.

نقد نمایش مستند «به زبان خواب» ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه، پس از پایان نمایش در کافه بام مستقل برگزار شود.

سیدحسین رسولی و احسان زیورعالم با مدیریت پنل توسط امید طاهری به نقد و بررسی آخرین ساخته سما موسوی و جریان تئاتر مستند می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در این جلسه برای عموم آزاد است.

برنامه نقد و بررسی آثار «عصر تجربه» در طی برگزاری این رپرتوار به صورت مستمر برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تئاتر مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهگرد ششم تهران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، انجمن نجوم دانشگاه الزهرا با همکاری مجله نجوم و گنبد مینا، ماهگرد ششم تهران را برگزار می‌کند.

این گردهمایی به منظور ایجاد محفلی صمیمانه برای منجمین آماتور و علاقه‌مندان به نجوم و فضا، جهت بررسی رویدادهای نجومی، تعامل و گپ و گفت‌های علمی بین شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود‌.
موضوعات نشست
در بخش نخست برنامه با عنوان حرف اول، دکتر محمدتقی میرترابی و هانیه الماسی درباره  فرازمینی‌ها، حیات آن‌ها، پیشرفت تکنولوژی، نحوه ارتباطات، باورهای مردم درباره آن‌ها، ساخته‌های دست بشر که به اشتباه گفته می‌شود به فرازمینی‌ها تعلق دارد و پدیده‌های طبیعی که با یوفوها اشتباه گرفته می‌شود با یکدیگر گفتگو خواهند کرد.
در بخش سخنرانی اصلی و علمی، دکتر لیلا صادقی حیات فرازمینی‌ها را از دیدگاه علمی بررسی خواهد کرد.
 محمدجواد ترابی منجم آماتور و روزنامه‌نگار علم، با بررسی خورشیدگرفتگی درباره کسوف اخیر در آمریکا صحبت خواهد کرد. 
در قسمت اسطوره با عنوان "در جست‌و‌جوی پدر" دکتر هانیه کیایی روایت داستان اسطوره‌ای یونانی به نام هلیوس را اجرا می‌کند. هلیوس در اساطیر یونانی، ایزد و نماد خورشید است. او همچنین حامی و نگهبان سوگندها و موهبت بینایی به‌ شمار می‌رفت.
در قسمت پایانی این نشست، و در بخش "بدر تا بدر" وقایع نجومی قابل رصد از بدر کامل ماه در اردیبهشت تا بدر کامل ماه در خرداد توسط ساناز خان‌احمدی بررسی می‌شود.

این برنامه عمومی جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۶ تا ۱۸ در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، پارک آب و آتش، آسمان‌نمای گنبدمینا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • ماهگرد ششم تهران
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد