Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه زمانی چند به پایان مأموریت اینجانب از سوی مقام معظم رهبری نمانده است، گفت: بنده همان‌طور که پیش از این نیز چندین بار عرض کرده‌ام، اولویت را برای خود پرداختن به علوم دینی و خلأهایی که در حوزه علمیه وجود داشته و دارد، می‌بینم.

وی گفت: اخیراً نیز از مقام عظمای ولایت خواهش کرده‌ام که در صورت صلاح‌دید و امکان، اجازه ادامه سربازی اینجانب را در سنگر علم فراهم کنند که درخواست اینجانب مورد موافقت معظم‌له قرار گرفته است که لازم می‌دانم از مقام معظّم رهبری که با حسن اعتمادشان به اینجانب این مأموریت سنگین را در این شرایط ویژه به‌عهده‌ اینجانب گذاشتند کمال تشکر را داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت‌الله اراکی همچنین گفت: البته حضور بنده در سنگرهای علمی قطعاً به‌معنای منفک شدن از خدمت در سنگر تقریب مذاهب که مرکز خنثی‌شدن توطئه‌های آمریکا و نظام سلطه بوده و هست نخواهد بود و ان‌شاءالله همانند گذشته شیعه و سنی با وحدت و همکاری، تمام توطئه‌های دشمن را محکوم به شکست خواهند کرد.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1301831

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دین روحانیت روحانیون طلاب ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس عربستان آرامکو دربی ایران و آمریکا باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم تحریم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه ای در این عرصه دارد. در حالی که ایران عزیز به سرعت به سوی قله های شکوه، عزت و عظمت گام بر می دارد، کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می نمایند.

لذا، یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از پیامبر اعظم (ص)، زحمات صادقانه و بی بدیل کارگران شریف، مؤمن و متدین ایران اسلامی را ارج نهیم.
بدینوسیله فرارسیدن این روز خجسته را به جامعه کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، امید است با عنایت معبود بی همتا، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای آبادانی، سربلندی و اعتلای پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

محمدعلی احمدی
فرماندار اصفهان

کد خبر 6092880

دیگر خبرها

  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی