Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@22:49:54 GMT

معمای بنزما؛ چرا در بازی‌های بزرگ محو می‌شوی کریم؟

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۲۳۳۲

معمای بنزما؛ چرا در بازی‌های بزرگ محو می‌شوی کریم؟

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی باشگاه رئال مادرید،این فصل عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته اما او کماکان در بازی های حساس نمی تواند درخشش آنچنانی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، شکست سه بر صفر رئال مادرید در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن موج انتقادات را به سمت کادر فنی و بازیکنان این تیم روانه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر ضعف در عملکرد دفاعی حالا پس از ناکامی در گلزنی مقابل پاری سن ژرمن فاز هجومی رئال مادرید نیز مورد انتقاد قرار گرفته است که کریم بنزما، مهاجم فرانسوی کهکشانی ها، یکی از این نفراتی است که عملکرد او در بازی های بزرگ‌مورد بحث منتقدانش قرار گرفته است.

 

 

بنزما اگر چه در مسابقات لالیگا تا به این جا چهار گل به ثمر رسانده و عملکرد خوبی برای تیمش در این رقابت ها داشته است اما در بازی مقابل پاری سن ژرمن روزی آرام را پشت سر گذاشت و به جز صحنه گلی که با VAR مردود اعلام شد، نتوانست چیز خاصی از خود نشان دهد.

 

حالا روزنامه آس در گزارشی به نقد عملکرد این مهاجم فرانسوی پرداخته و نوشته: " کریم بنزما در این روزها در بهترین فرم چند سال اخیرش قرار دارد اما باز هم او در عملکردش یک کار ناتمام دارد و آن هم چیزی نیست مگر گلزنی در بازی های بزرگ. او اگرچه بعد از جدایی کریستیانو رونالدو در ۵۳ بازی ۳۰ گل برای تیمش به ثمر رسانده است اما در اکثر بازی های بزرگ در امر گلزنی ناکام بوده است‌. او در برابر پاریس نیز موفق به گلزنی نشد تا نوار ناکامی های او مقابل این تیم فرانسوی ادامه دار باشد."

 

آاس در بخشی دیگر به عملکرد فصل گذشته بنزما اشاره کرده و در گزارش خود آورده است: "او در فصل گذشته لالیگا در مقابل شش تیم بالای جدول تنها موفق به ثبت یک گل آن هم در شکست دو بر یک رئال مقابل والنسیا شد و مقابل تیم های بارسلونا،اتلتیکو،سویا و ختافه هیچ گلی به ثمر نرساند."

 

 

بنزما در ۴۷۰ بازی موفق به ثبت ۲۲۶ گل برای رئال مادرید شده است و در طول این مدت تنها ۱۳ گل مقابل تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا به ثمر رسانده است.

 

رئال مادرید کریم بنزما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه لیونل مسی؛ جنگ روانی در آستانه نبرد بزرگ

هواداران لوس‌بلانکوس علیه فوق ستاره آرژانتینی سابق بلوگرانا شعارهایی جنجالی سر دادند.

هواداران رئال مادرید علیه لیونل مسی شعاری توهین‌آمیز سر دادند.

به گزارش طرفداری به نقل از مارکا، کم‌تر از 150 دقیقه دیگر تا آغاز دیدار حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو تیم در ورزشگاه آلیانتس آرنا به تساوی رضایت دادند و نبرد آن‌ها در سانتیاگو برنابئو تکلیف دومین تیم صعودکننده به فینال ومبلی را مشخص خواهد کرد.

در آستانه جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ، جو پرشوری بر اطراف استادیوم سانتیاگو حاکم است و هواداران دو تیم از نقاط مختلف مادرید در حال رسیدن به محل برگزاری بازی هستند. در این میان، شعارهای مختلفی به گوش می‌رسد که یکی از این شعارها حسابی در شبکه‌های اجتماعی سروصدا به پا کرده‌است. تعدادی از هواداران رئال مادرید در اقدامی جنجالی، شعاری توهین‌آمیز علیه لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی سابق بارسلونا سر دادند.

شعارهای هواداران رئال مادرید خطاب به لیونل مسی:

    لئو مسی حرام‌زاده! 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طلسمی که در بهترین زمان شکست؛ اولین برد جود بلینگام مقابل بایرن مونیخ
  • اشتباه بزرگ داوری VAR را ناکام گذاشت؛ گل دلیخت به رئال مادرید به ناحق مردود شد!
  • ببینید | صحنه بحث برانگیز و اشتباه عجیب داور در مقابل رئال مادرید
  • پل اسکولز: تونی کروس باهوش‌ترین هافبک دنیای فوتبال است
  • شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه لیونل مسی؛ جنگ روانی در آستانه نبرد بزرگ
  • آمار امیدوارکننده برای بایرن مونیخ: توماس توخل در مادرید بدون باخت است
  • پرسپولیس باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کند
  • ال‌کلاسیکوی اروپا؛ پرتکرارترین مسابقه‌ قاره سبز
  • مانوئل نویر: با ترس به سانتیاگو برنابئو نیامده‌ام؛ شانس صعود به فینال را داریم
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم