Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در نامه اعضای شورای شهر شیراز خطاب به شهردار این شهر با اشاره به عدم درج کلمه «شهید» در برخی از تابلوهای معابر شهری آمده است: بنا به بررسی‌های صورت گرفته و گزارش‌های مردمی در برخی از تابلوهای معابر شهری که بنام مبارک شهدا مزین است، از دوره‌های گذشته کلمه مقدس «شهید» درج نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه از شهردار شیراز خواسته شده ظرف مدت یک هفته نسبت به اصلاح تابلوهای فوق‌الذکر اقدام شده و گزارش اقدامات برای اعضای این شورا ارسال شود.

در این نامه آمده:  بنا به بررسی‌های صورت گرفته و گزارش‌های مردمی در برخی از تابلوهای معابر شهری که بنام مبارک شهدا مزین است، از دوره‌های گذشته کلمه مقدس «شهید» درج نشده است.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید ظرف مدت یک هفته نسبت به اصلاح تابلوهای فوق‌الذکر اقدام شده و گزارش اقدامات برای اعضای این شورا ارسال شود.

کد خبر 4724289

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شیراز شهرداری شیراز تابلو اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس ماه محرم شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام سانحه تصادف گرگان مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز