Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@03:14:49 GMT

واژگونی تانکر حامل مواد نفتی در اراک

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۲۵۱۶

واژگونی تانکر حامل مواد نفتی در اراک

صبح امروز یک دستگاه تانکر حمل سوخت که حامل مقادیری مواد نفتی و بنزین بود، مقابل ترمینال سردشت اراک واژگون شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  دیار آفتاب؛ صبح امروز حوالی ساعت ۱۰ صبح، یک دستگاه  تانکر حمل سوخت که حامل مقادیری مواد نفتی و بنزین بود، مقابل ترمینال سردشت اراک واژگون شد.

شاهدان از خروج بنزین بر روی سطح خیابان خبر داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این حادثه نیروهای آتش نشان ، پلیس و امدادی به محل حادثه اعزام شده و تلاش ها برای کاهش آسیب های احتمالی این واژگونی ادامه دارد.

در همین راستا رئیس پلیس راهور استان مرکزی اعلام کرد که پس از واژگونی تانکر حمل بنزین در مقابل ترمینال مسافربری شهر اراک پلیس و نیروهای امدادی بلافاصله در محل حاضر و محدودیت های ترافیکی را در محل اعمال کردند.

سرهنگ حسینی افزود: حرکت خودروها از میدان بسیج- پل سردشت به طرف کمربندی جنوبی و از میدان محیط زیست به سمت کمربندی جنوبی تا اطلاع ثانوی ممنوع و این دو مسیر مسدود است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند

رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۵:۱۰ بامداد امروز در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان - زاهدان، در اثر برخورد یکدستگاه اتوبوس با وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق ۲ نفر جان خود را از دست دادند. 

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یکدستگاه اتوبوس با یک وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی، خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و ۲ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند. 

وی با بیان این که علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است، گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال