Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دوره سیزدهم نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور حداکثری شرکت‌های داخلی فردا آغاز به‌کار می‌کند.
به گزارش خبرنگار شانا، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست فردا (یکشنبه، 31 شهریورماه) با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت، بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و جمعی از مدیران ارشد صنعت گشایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمایشگاه ایران‌پلاست با شعار «کسب‌وکار جهانی» در شرایط بین‌المللی کنونی کشور، فرصت مناسبی برای تحقق هرچه بیشتر رونق تولید و تسهیل روند بازاریابی صنایع پلاستیک داخلی و حضور هرچه بیشتر صنایع تکمیلی پتروشیمی در بازارهای جهانی است.
570 شرکت داخلی، 35 شرکت خارجی، 12 هیئت از 10 کشور خارجی و 14 کشور به صورت افتخاری در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی پتروشیمی حضور خواهند داشت. 12 هیئت از کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه، آذربایجان، پاکستان، ویتنام، ارمنستان، کنیا، هندوستان، تونسو و تجار انفرادی نیز از کشورهای ایتالیا، اوکراین، چین، رومانی، روسیه، سوریه و لبنان در این نمایشگاه حاضر می‌شوند.
معرفی توانمندی‌های شرکت‌های استارتاپ و دانش‌بنیان، برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی در زمینه صنایع تکمیلی و امضای قراردادهای همکاری میان شرکت‌های فعال پتروشیمی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سیزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست است.
کنفرانس اکوپلاست نیز همزمان با روز پایانی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در حالی برگزار خواهد شد که از وزیران نفت و انرژی 11 کشور از کشورهای آسیای میانه و کشورهای همسایه برای بازدید از نمایشگاه و همچنین حضور در این کنفرانس به منظور افزایش همکاری‌ها و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی ایران دعوت شده است.
15 سالن با بیش از 31 هزار مترمربع و 3300 مترمربع فضای باز نمایشگاهی به سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست اختصاص یافته است.
سیزدهمین نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست 31 شهریور ماه تا سوم مهرماه در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته‌شده و نیمه‌ساخته، ماشین‎آلات و تجهیزات و خدمات در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران برگزار می‌شود.
آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست به صورت زنده از سایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی (www.nipc.ir) و پایگاه خبری نیپنا (www.nipna.ir) پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد