Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان، فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان امروز شنبه، 30 شهریور در گروه کاری میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان گفت: قول داده بودیم که طرح توسعه و جامع گردشگری استان کرمان را تهیه کنیم، لذا در جلسه امروز نظرات اعضای گروه کاری را در این رابطه جویا می‌شویم تا بر اساس برنامه زمانبندی شده تا پایان سال 99 تدوین و آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به انتخاب گروه مشاوره در این زمینه اشاره کرد و افزود: این گروه طرح جامع گردشگری فارس را در زمان حضورم در فارس داشتند و تجربه کاری با آنها را دارم، امروز تنها طرح پیشنهادی این شرکت مورد بررسی قرار می‌گیرد و به معنای انتخاب کامل مشاور نیست.
فعالی بیان کرد: در راستای بررسی و ساماندهی پروژه‌های هدف گردشگری در استان کرمان، چهار طرح خانه اوشیدری، باغ هرندی، بازار قلعه محمود و باغ شاهزاده در دستور کار است و طرح‌های ارگ بم و موزه جیرفت هم طرح آماده شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان تصریح کرد: اولین هفته گردشگری و اولین روز جهانی گردشگری امسال با حضور وزیر میراث فرهنگی از استان کرمان آغاز می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان فرهنگی فعالی گردشگری میراث وزیر جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است

به گزارش خبرنگار مهر، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است. که در کنار آن رویدادها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد خبر 6086819

دیگر خبرها

  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟