Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی پروژه‌های در دست اجرا را یادآور شد و با بیان اینکه ۷۱ پروژه در اول مهرماه آماده بهره‌برداری می‌شود گفت: مدرسه ۲۴ کلاسه طالقانی تبریز، هنرستان ۱۸ کلاسه مراغه و مرند از مهمترین پروژه‌های اداره کل است. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

پیام صدقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به اینکه 5900 ساختمان آموزشی فیزیکی در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی داریم اظهار داشت: در این تعداد، 24000 کلاس درس داریم و بقیه ساختمان‌های آموزش و پرورش مربوط به ساختمان‌های اداری و رفاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی استحکام ساختمان‌های آموزشی را مورد اشاره قرار داد و گفت: 44 درصد این ساختمان‌ها مستحکم و بقیه نا ایمن هستند که 30 درصد آنها نیازمند تخریب و 26 درصد نیاز به مقاوم سازی دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از وجود 1519 سازه موقت و سنگی در مدارس استان خبر داد و افزود: اولویت سازمان نوسازی، جمع آوری ساختمان‌های خشتی و گلی، سپس سنگی و سپس کانکسی است.

وی با بیان اینکه 31 درصد کلاس‌های مدارس آذربایجان شرقی در ساختمان‌های موقت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: 49 درصد دیگر در مدارس با سازه پیش ساخته و 21 درصد در مدارس سنگی است.

7 مدرسه شهرستان اردل هنوز با بخاری نفتی گرم می‌شودمجبوریم حکم تخلیه 6 مدرسه تهران را اجرا کنیم!70 هزار دانش‌آموز بجنوردی اول مهرماه به مدرسه می‌روندصدقی با اشاره به اینکه خوشبختانه مدارس خشتی و گلی در استان نداریم اما ساختمان سنگی در سال 98 در اولویت جمع آوری قرار دارد، ابراز داشت: مدارس سنگی شامل 300 کلاس درس است.

وی استانداردسازی تاسیسات گرمایشی را از اولویت‌های جدی اداره کل نوسازی مدارس عنوان کرد و اضافه کرد: 88 درصد ساختمان‌های آموزشی از استاندارد گرمایشی برخوردارند و 12 درصد بقیه تا کمتر از یکسال آینده استاندارد سازی می‌شود. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی تعریف سیستم گرمایشی استاندارد را یادآور شد و با تاکید بر اینکه سیستم بخاری نفتی یا گازی یا برقی را غیر استاندارد می دانیم، اظهار داشت: 2789 کلاس هنوز از بخاری گازی و نفتی و برقی استفاده می‌کنند که تا سال تحصیلی 99 باید تاسیسات گرمایشی کلاس‌های باقیمانده استاندارد شود.

وی پروژه های در دست اجرا را یادآور شد و با بیان اینکه 71 پروژه در اول مهر ماه آماده بهره برداری می‌شود، گفت: مدرسه 24 کلاسه طالقانی تبریز، مدرسه 12 کلاسه ویلاشهر تبریز، هنرستان 18 کلاسه مراغه و هنرستان 18 کلاسه مرند از مهمترین پروژه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی است که در مهرماه بهره برداری از آنها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام / ع

R7887/P1494/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری

 شیدایی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رای در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رای کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری استان آذربایجان شرقی و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین کار انتخابات و انتخاب نامزد‌ها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری