Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

انوشیروان محسنی بندپی، با اشاره به تصمیم دولت برای شناورسازی ساعت کاری همزمان با آغاز مهر ماه، گفت: طی یک دو ساعت آینده معاون اول رئیس جمهور این دستور را ابلاغ می‌کند.

وی گفت: شناور سازی ساعت کاری به آن معناست که کلیه کارکنان دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی این اختیار را دارند که تا ساعت 9 صبح هر زمانی که خواستند در محل کار حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی بر این اساس تاخیر کارمندان برای حضور در محل کار برای آنها به عنوان تاخیر محاسبه نمی‌شود و ما به التفاوت ساعت حضور آنها در محل کار به شکل مرخصی ساعتی محاسبه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ساعت کاری ساعت کاری ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت:حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • بانکی‌پور: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی